Jeg skal ud og finde et fragtfirma til forsendelser (paller) i danmark og sverige.
Har prøvet:
Danske fragt - Hjemmesiden er mere nede end oppe
UPS - deres kalkulator virker næsten aldrig
Hvem kan i anbefale til fragt/stykgods? Er der nogen der har prøvet PostDK's service med den størrelse?
Har brugt PostDK der jeg var ansat for mange år siden i et større firma, men jeg ved ikke hvordan de behandler småkunder
Hvilket fragt firma bruger i
Redaktør: Moderatorer
- kristoffer
- Medlem
- kristoffer
- Medlem
mit problem med danske fragtmænd er bare at deres hjemmeside er så meget nede. Når kunder ringer og spørger hvor deres palle bliver af, så kan jeg over halvdelen af gangene ikke fortælle dem noget. Det virker voldsomt uprofessionelt + jeg skal bruge ekstra tid på at forklare og ringe tilbage til dem senere
-
HenrikGM
- Moderator
- Kontakt:
Har samme problem...
Har to paller stående midt i tyskland, men hvem er et godt bud på et fragtfirma der kan hente dem uden det er billigere selv at køre derned?
Har to paller stående midt i tyskland, men hvem er et godt bud på et fragtfirma der kan hente dem uden det er billigere selv at køre derned?
Henrik
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!
- kristoffer
- Medlem
- John Sahl
- Admin

- Geografisk sted: Borup
- Kontakt:
- kristoffer
- Medlem