Hjælp: Hvad gør jeg her.!!

Her snakkes om alt

Redaktør: Moderatorer

besked
Forfatter
HenrikGM
Moderator
Kontakt:

#11 Indlæg af HenrikGM »

mh skrev:[Om jeg kører med en elsker er vel min sag :oops: ... eftersom at tina tog sin afsked tilbage i januar efter 7½ år sammen :damn: ... men jørn kunne godt gå... igen haha...

:oops: beklager, det vidste jeg ikke, så havde jeg ikke joket med det.
Henrik
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!
møffe
Mester Medlem
Geografisk sted: i midten af midtjylland

#12 Indlæg af møffe »

havde sq været sjov med INGEN i passagersædet. det ville nok under policen lidt. :rock: :rock:
THE FUTURE OF MOTORSPOTRS IS NO LONGER MOVING FORWARDS IT`S GOING...SIDEWAYS
Brugeravatar
Supra_Jorn
Medlem
Geografisk sted: Jylland / 6650 Brørup
Kontakt:

#13 Indlæg af Supra_Jorn »

møffe skrev:havde sq været sjov med INGEN i passagersædet. det ville nok under policen lidt. :rock: :rock:
Ja.. :wow: :wow: :wow:
Med venlig hilsen.
Jørn Petersen
mh
Mester Medlem
Geografisk sted: Rønnede/Holbæk

#14 Indlæg af mh »

HenrikGM skrev:
mh skrev:[Om jeg kører med en elsker er vel min sag :oops: ... eftersom at tina tog sin afsked tilbage i januar efter 7½ år sammen :damn: ... men jørn kunne godt gå... igen haha...

Kunne du jo heller ikke lige vide, men det er derfor jeg har skiftet navn... :up:
Ikke at kunne eller gide gennemlæse regler fritager ikke folk fra at skulle overholde dem om de bliver opdaget eller ej...

Where excess pressure is involved in a system - inadvertent opening of elements under stress can lead to parts flying around...

www.RavenZ.dk
Brugeravatar
klyfax
Mester Medlem
Geografisk sted: Sweden

#15 Indlæg af klyfax »

mh skrev:
HenrikGM skrev:

Kunne du jo heller ikke lige vide, men det er derfor jeg har skiftet navn... :up:
:-) Nu gik det også op for mig hvorfor du skiftede navn...

I øvrigt Jørn, så kunne du havde nægtet at betale og sagt at du ik gider at oplyse om førerens navn, da han ik har kørekort, og det kan skade dig selv. Men de havde nok lurede den i retten da det fulde billede bruges der... :-D
MVH

Magnusssen

"God made Heaven and Earth, and the rest was made in China."
Besvar