Elnef skrev:
Jeg syns bare uanset hvem er laver regler så er der nogle der efter dem jeg ved godt at det er svært at gøre alle tilfredse osv
med den blandet land handel der er af regler og biler til div løb her i landet ja så er det jeg mener at alle ender i en "outlaw" klasse hvor alle klasser kører mod alle dog med samme sikkerheds regler som i feks gjorde sidste år til blackrace
håber da andre får lov/ret til at lave race
Lige præcist den blandede landhandel af regler er jo det vi forsøger at gøre oprør imod.
Den udtalte misbrug(regler der opstilles højt og flot, og derefter voldtages på kryds og tværs) er primær årsag til at man ikke kan bygge sin bil " til en klasse". Hvis man overholder reglerne er chancen for en konkurrence dygtig bil nær lig nul (DER ER UNDTAGELSER). Den trykladede baghjulstræks klasse er et ualmindeligt godt eksempel på biler der generelt ikke overholder reglementerne.
Når man som arrangør har alle muligheder for selv at skrive regelsættet, hvorfor pokker er det så man spilder tiden på at skrive noget man helt åbenlyst ikke hverken VIL eller KAN kontrollere.
OutLaw klassen vil blive vel besøgt, ja, men hellere det, end at arrangøren stiller krav om lovligt indregistrerede biler og samtidigt accepterer biler der er mere end 10sekunder hurtigere på en 1/4mile end de var fra ny!
En kløgtigt lavet klasseinddeling kan fikse det problem.
Alt dette her handler faktisk bare om at være reel om det man laver, og ikke meget andet.
_________________
Henrik
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!