Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 03 dec 2024, 00:47

Alle tider er UTC + 1 time




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 13 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
 Titel:
Indlæg: 18 jun 2008, 18:09 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 01 maj 2007, 21:02
Indlæg: 184
Jeg har læst lidt mere på det. Jeg tror det ender med staged injection. Så kan jeg kører med almindelige dyser i tomgang og cuise, og så når den skal have noget pebber, så kan de sidste 4 dyser komme til, her kan jeg jo have nogle større dyser sat til.
Der er flere muligheder for hvor bank 2 skal starte de sidste 4 dyser bl.a en hvis TPS tal og ved en hvis kpa til og ved et givet omdr. Jeg tror jeg vælger at de skal sætte ind omkring 160 kpa.

_________________
SAAB 900 turbo MY90.
Megasquirt MSnS extra, benzin + ladetryksstyrring + knock system + COP med en sort T7 DI tænd kassette fra en SAAB 9000 + nyere.


Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+
Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 19 jun 2008, 18:33 
Offline
Senior Medlem

Tilmeldt: 23 aug 2005, 19:25
Indlæg: 484
Geografisk sted: sydjylland
Kaas skrev:
Jeg har læst lidt mere på det. Jeg tror det ender med staged injection. Så kan jeg kører med almindelige dyser i tomgang og cuise, og så når den skal have noget pebber, så kan de sidste 4 dyser komme til, her kan jeg jo have nogle større dyser sat til.
Der er flere muligheder for hvor bank 2 skal starte de sidste 4 dyser bl.a en hvis TPS tal og ved en hvis kpa til og ved et givet omdr. Jeg tror jeg vælger at de skal sætte ind omkring 160 kpa.


Jeg er overbevist om det er det der vil virke bedst -mener det var vj der snakkede en del om at gøre det ved volvoen -4ret små som gav god opløsning ved cruise og et sæt store til effekt

_________________
Maskinmester! Nyuddannet! Er meget intereseret hvis nogen kender til et ledigt job!! http://dk.linkedin.com/pub/bent-oksen/48/a55/447


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 19 jun 2008, 21:13 
Offline
Mester Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 06 jul 2003, 19:07
Indlæg: 1275
Geografisk sted: Orlando, Flo-Rida
Ved Efterz endte med at køre med 2 uens størrelse dyser på hver deres udgang, det ene sæt som tilskud.
Men med hensyn til at styr dyser, så ar jeg ikke oplevet noget problem overhovedet med 550cc dyser på en 4cyl 8v motor. Fin økonomi i dem stadigvæk, og rigeligt med benzin til ønskede effekt.
Tænker bare på om det kan betale sig at rode med en ny omgang ledningsnet, dysebro, benzinslanger med videre, når et sæt siemens Deka dyser 630cc kan erhverves her til YDERST favorable priser:
http://www.genuinesaab.com/catalog/prod ... cts_id=514

Har lige selv fået et sæt ind af døren, som skal på et "lille" projekt jeg leger konsulent på... :)

Daniel.

_________________
6.0 LS2 GTO - bone stock 400hp
c900 Monte Carlo Yellow Convertible
www.fischer-saab.com


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 13 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 15 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg
Du kan ikke vedhæfte filer

Søg efter:
Hop til:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team