Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 12 dec 2024, 08:45

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 20 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Tillykke til Tom og de andre danskere - det helt sikkert det mest spændende Le Mans jeg nogensinde har set

Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Ja et kæmpe tillykke til Mr Lemans

Jeg havde ellers ikke troet Audi fik en fod til jorden når man så hvor overlegne Peugeot var, men Audi har jo deres hemmelige våben -> T.Kristensen :lol:

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Tænk at vinde 8 gange og stadig ikke være færdig. Det er svært at forestille sig hans rekord bliver slået lige med det samme - hvis nogensinde.

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Er der andre der har en fornemmelse af at Porsche er begyndt at pusle i baggrunden ??

Det at de har udvilket en LMP2 (Der reglement mæssigt hurtigt kan ændres til en LMP1) lugter lidt af at de er ved at opbygge erfaringer for et eventuelt LMP1 projekt ... dog virker det som om de har valgt at vente på at enten bliver LMP1's "Diesel"(*) vs Benzin regler reguleret så det bliver mere fair ... eller også er de ved at udvikle noget Diesel-motorer i baggrunden og ønsker at få noget erfaringer og få gennem testet deres chasis i mellemtiden

(*) det er jo ikke engang "rigtig" Diesel de køre på

Titel:
Medlem
Brugeravatar

ae86 skrev:
Er der andre der har en fornemmelse af at Porsche er begyndt at pusle i baggrunden ??

Det at de har udvilket en LMP2 (Der reglement mæssigt hurtigt kan ændres til en LMP1) lugter lidt af at de er ved at opbygge erfaringer for et eventuelt LMP1 projekt ... dog virker det som om de har valgt at vente på at enten bliver LMP1's "Diesel"(*) vs Benzin regler reguleret så det bliver mere fair ... eller også er de ved at udvikle noget Diesel-motorer i baggrunden og ønsker at få noget erfaringer og få gennem testet deres chasis i mellemtiden

(*) det er jo ikke engang "rigtig" Diesel de køre på

Så meget er jeg ikke inde i Le Mans, så det tør jeg ikke spå om.
Jeg er bare en lykkelig underholdt tilskuer

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

kristoffer skrev:
Tænk at vinde 8 gange og stadig ikke være færdig. Det er svært at forestille sig hans rekord bliver slået lige med det samme - hvis nogensinde.

Ja og han har været tæt på 2 andre sejre hvis ikke uheld, og en dårlig anden/tredie køre(*) ikke havde sat en stopper for det ...

(*) JJ Letho

Men som Tom kører så tror jeg sgu stadigt han har en sejer eller to tilbage ... dog må Audi seriøst tilbage til tegnebordet.. for de Peugeot'ter var seriøst hurtige og havde de været bedre i pitten så var de løbet med sejren... hvis begge fabrikanter nu bruger tiden til næste lemans fornuftigt så bliver 09 nok lige så spændende som 08

Egentligt ærgeligt at de nedlage LMP2 efter det gamle LMP675 reglement, de skulle istedet have ladet fabrikkerne udvikle biler til LMP675 ... så ville vi måske have haft en 2L turbo LMP675 med oppe og kæmpe i toppen

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Fredericia C
blev godt nok nervøs da tom lige snurrede en tur ....... :shock:

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sweden
Pitten havde ik gjort det alene for Puggerne. Men var regnen ik kommet havde audi ik stået med sejren. Og havde Pug kørt 100% stabilt, så havde de haft sejeren.
audi vandt pga. regn, pitten, længere per tank, plus alt alle puggerne lige var i pit til en lille hurtig rep, af noget jeg ik kan huske hvad var...
Men for audi ik gjort noget til næste år, så kan de lige så godt køre hjem med det samme...

Magnusssen

"God made Heaven and Earth, and the rest was made in China."

Titel:
Mester Medlem

Geografisk sted: i midten af midtjylland
klyfax skrev:
Pitten havde ik gjort det alene for Puggerne. Men var regnen ik kommet havde audi ik stået med sejren. Og havde Pug kørt 100% stabilt, så havde de haft sejeren.
audi vandt pga. regn, pitten, længere per tank, plus alt alle puggerne lige var i pit til en lille hurtig rep, af noget jeg ik kan huske hvad var...
Men for audi ik gjort noget til næste år, så kan de lige så godt køre hjem med det samme...

nu så jeg det her hjemme fra (ja skulle ha været der men da vi var i lemans i mandags og så den camp vi skulle ligge på besluttede vi at køre hjem igen.) men som sådan er det pug oplever vel de børnesygdomme som audi oplevede sidsteår. syntes det er lækkert så hurtigt at pug er kommet med i racet.

bare synd at kalde dem diesel biler når det som sådan ikke er diesel.. men sådan er der jo så meget.

Titel:
Mester Medlem

klyfax skrev:

Pug/100% stabilt, hehe det er 2 modsætninger...

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 20 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time