Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 01 mar 2025, 05:11

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 
Forfatter besked
Jeg har fået min bagklap lukket på min golf2... Og nu skal jeg ha min nummerplade ned i min bagkofanger. Er det noget man selv kan lave så det blir godt? Eller er der nogen der kender et godt sted i midtjylland, hvor man kan få det gjordt?

Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+

ja du kan selv lave den, du skal have fat i lidt glas-fiber og lidt spartel og et nr. plade lys fra kadett f.eks

Ja men jeg skal jo ha skåret et hul í min bagkofanger.. hvordan skal man lave den?

Det kan også godt blive koldt at kører med "åben" bagklap:-D :-D

Hvis den er uorg. er det rimligt nemt men er det en org. g-60 kofanger er det noget lort. På den uorg. kan du skære ud så hullet til nr. pladen planer nogenlunde med den vange der sidder inden i, og skære ca 7 cm ned og så lige over, så du har det nederste stykke endnu. Så sætter du en plade fast på vangen som du kan sætte nr. pladen fast på. og så bare et eller andet nr. plade lys i.

Jeg ved sku ik om den er original... er der en måde man kan finde ud af det på?

Hvis den er uorg. er sidder plastic skallen fast på jern vangen med 4 skruer, hvis den er org er den nærmest clipset sammen med vangen

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time