Lær at køre en racerbilRunesm skrev:Hverken race07 eller GTR er win, det er fail!
Verdens bedste spil
Redaktør: Moderatorer
- Wankel
- Mester Medlem
- Geografisk sted: Fårup i den umiddelbare nærhed af Hobro
- Kontakt:
- JerrilD
- Mester Medlem
- Geografisk sted: Fredericia C
Har rat og pedalerExhume.dk skrev:Gratis Demo her og ellers via Steam f.eks..så kan hele spillet download og for evigt bundet til din egen account. Andre foretrækker en hardcopy som bedst købes i de forskellige PC-spil steder, eller endnu billigere via e-handel.JerrilD skrev:
Hvordan får man fat i det RACE 07???
Læs mere HER på deres eget official site
Er du helt vild kan du gå ind på DRL.dk og tage den derfra
Rat og pedal sæt er et MUST på det tidspunkt..dog
SV1000 for fun!
OFFROAD junkie ! (WANT AN XT600 Yamaha)
- klyfax
- Mester Medlem
- Geografisk sted: Sweden
Skal jeg gentage mig selv?JerrilD skrev:Har rat og pedalerExhume.dk skrev:Gratis Demo her og ellers via Steam f.eks..så kan hele spillet download og for evigt bundet til din egen account. Andre foretrækker en hardcopy som bedst købes i de forskellige PC-spil steder, eller endnu billigere via e-handel.JerrilD skrev:
Rat og pedal sæt er et MUST på det tidspunkt..dogFuck det er fedt det spil !!! Skal ha købt den fulde version
Når du trykker pil til højre, så drejere han fuldt til højre. Så skal du sidde punkt-trykke på tasterne, og det er noget knald, for så kan man ik tage svingene ordenlidt...klyfax skrev:Yep, for der er ingen styringstabilator i spillet. Mit rat virker PT ikke, så derfor spiller jeg det ikke.Exhume.dk skrev: Rat og pedal sæt er et MUST på det tidspunkt..dog
MVH
Magnusssen
"God made Heaven and Earth, and the rest was made in China."
Magnusssen
"God made Heaven and Earth, and the rest was made in China."
- JerrilD
- Mester Medlem
- Geografisk sted: Fredericia C
Skal jeg gentage mig selv??? Fuck hvor er det fedt det spil.... OGSÅ MED RAT OG PEDALER !!!!!klyfax skrev:Skal jeg gentage mig selv?JerrilD skrev:Har rat og pedalerExhume.dk skrev:Gratis Demo her og ellers via Steam f.eks..så kan hele spillet download og for evigt bundet til din egen account. Andre foretrækker en hardcopy som bedst købes i de forskellige PC-spil steder, eller endnu billigere via e-handel.JerrilD skrev:
Rat og pedal sæt er et MUS
T på det tidspunkt..dogFuck det er fedt det spil !!! Skal ha købt den fulde version
Når du trykker pil til højre, så drejere han fuldt til højre. Så skal du sidde punkt-trykke på tasterne, og det er noget knald, for så kan man ik tage svingene ordenlidt...klyfax skrev:Yep, for der er ingen styringstabilator i spillet. Mit rat virker PT ikke, så derfor spiller jeg det ikke.Exhume.dk skrev: Rat og pedal sæt er et MUST på det tidspunkt..dog
SV1000 for fun!
- fraguzz
- Mester Medlem
- Geografisk sted: kbh
hehe jeg var i tåstrup og se lidt biler og sparke dæk.Runesm skrev:Den "lille" rwd turbo er kendt som XRT'erenJeg drifter også en del selv.
Hvad laver du iaften?
måske vi kan køre en tur en gang.. har dog lige købt race driver GRID det er også temmelig underholdende dog ikke lige så realistisk!
Diesel!