Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 03 dec 2024, 00:36

Alle tider er UTC + 1 time




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Lc-1 output
Indlæg: 27 maj 2008, 17:52 
Offline
Junior Medlem

Tilmeldt: 06 aug 2007, 19:03
Indlæg: 49
Hej

Jeg har anskaffet mig en Lc-1, der jeg så har monteret den og programmeret den til at 0V=10 afr 5V=20 afr. men der kommer hele tiden 5v på output signal ledningen. og jeg har luret hele min udstødning igennem for huller da jeg troede dette var årsagen. jeg har os kalliberet den flere gange.

Men jeg prøvede lige at sætte den op sådan at 0V=7.35 afr 5v=67 afr, bare for at se om der ville ske noget andet. men det hjalp heller ikke. der kommer stadig 5v konstant.

PS jeg hare har monteret den i kl 12 stilling ca. 80 cm fra topstykket.....

har i nogen bud ? så kom endelig med dem....


Bilen er en corolla med en 4efe sug...benzin


Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+
Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 27 maj 2008, 20:36 
Offline
Senior Medlem

Tilmeldt: 22 nov 2005, 20:48
Indlæg: 293
Geografisk sted: Juelsminde
Er det den rigtige analog out du bruger?

Blionker den nogen fejlkoder ud?

Hvorfor wideband på en 4efe sugemotor? spørger af ren nysgerrighed...


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 27 maj 2008, 20:53 
Offline
Junior Medlem

Tilmeldt: 06 aug 2007, 19:03
Indlæg: 49
Det er den brune ledning hvilket som er analog output 2....

og nej den blinker ingen fejl koder ud.

Grunden til at jeg har monteret en Wb på min 4efe er fordi jeg er ved at montere Megasquirt på den, og så ville det jo være ideel med en wb.

og når er der en gang er gryn på kontoen skal der en 4efte eller en 5efte motor i....men først skal jeg lige have det her til at virke...


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 28 maj 2008, 07:44 
Offline
Junior Medlem

Tilmeldt: 06 aug 2007, 19:03
Indlæg: 49
Jeg har lige haft 4 gas testeren for udstødningen,,,,

o2 var på 1,2 '%
Lambda var på 1,05
Co var på 0,15
målt i tomgang


o2 er lidt høj men er det nok ?


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 28 maj 2008, 17:07 
Offline
Mester Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 13 dec 2003, 20:46
Indlæg: 3805
Geografisk sted: nordsjælland
snobbi skrev:
Jeg har lige haft 4 gas testeren for udstødningen,,,,

o2 var på 1,2 '%
Lambda var på 1,05
Co var på 0,15
målt i tomgang


o2 er lidt høj men er det nok ?

Det kommer helt an på hvor i systemet den er utæt, inden sonde og det vil give fejlmålinger, men ikke konstant 5 volt.
Hvad siger programmet i afr, med tilsluttet PC.
Og har du prøvet den anden udgang?

MVH

Morten

_________________
Gammel VOLVO med turbo Megasquirt and spark ekstra. flytter de små 2 ton bil rigtigt fornuftigt
Nu med Ny motor.
http://www.powerforum.dk/viewtopic.php?t=11806
http://www.volvo200klub.dk/index.html


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 28 maj 2008, 18:00 
Offline
Junior Medlem

Tilmeldt: 06 aug 2007, 19:03
Indlæg: 49
det prøver jeg lige i morgen, da jeg ikke lige er i nærheden af bilen.

men jeg skal melde tilbage hvis jeg finder problemmet...


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 9 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg
Du kan ikke vedhæfte filer

Søg efter:
Hop til:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team