Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 19 jul 2025, 19:43

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 33 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4  Næste
Forfatter besked
 Titel:
Mester Medlem

kristoffer skrev:
fatter ikke at nogle kan finde på at købe Vmax

:grin: :grin: :grin:

http://www.youtube.com/watch?v=Dn0FPQRcoiM

Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Witz skrev:

Et blad skal indeholde tech guides, how to's. og ikke en tests om en ligegyldig pølsevogn et sted i danmark.

det vil så betyde de skal til at ansætte folk med teknisk indsigt

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Fysisk: Ølstykke /Mentalt: langt væk
kristoffer skrev:
Witz skrev:

Et blad skal indeholde tech guides, how to's. og ikke en tests om en ligegyldig pølsevogn et sted i danmark.

det vil så betyde de skal til at ansætte folk med teknisk indsigt

Hvad er der galt i med at hente gymnasie knægte ind fra en bar på Ibiza?

Øl, Fisse og Tecno fra dag et af og de bliver aldrig klogere, et helt igennem talentløst "bil"blad møjet sammen af selvoptagede drengerøve uden motor, bil og tunings erfaring overhovedet, sørgeligt. Og så prøver de sku at køre to magaziner om det samme ligegyldige crap på samme tid, resultatet var til at forudse.
Svenske Bilsport er Kongen i dette selskab, et blad for folk med en ægte "kærlighed" for det at skrue bil, lavet af selvsamme personer...

Billede

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Maribo
jeg har aldrig, og vil aldrig påstå at de er spec. seriøse, men om man kan li dem eller ej, har de gjort et stort stykke arbejde der henter folk som mig op fra bare at være mærkelig nørd til mærkelig nørd inden for noget der er populært... bilsport er sikkert fint... hvis man fatter hat svensk, og de tyske blade bevæger sig sq heller ikke ret meget i samme stil som danskerne. så indtil nogle starter noget mere seriøst op må jeg jo nøjes med v-max...

ps: hvad er problemet i øl fisse og hornmusik??? mindst 2 elemter af det vigtigste i mit liv :gnaek:

www.slavteren.tk

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Orlando, Flo-Rida
Practical Performance Car fra UK er også et fremragende blad... Bliver vanvittig skuffet når jeg "once in a blue moon" køber Vmax (dvs hvert andet år, ca), kunne aldrig falde mig ind at købe det regelmæssigt, til gengæld er jeg helt tosset med de engleske blade med seriøse artikler som ovennævnte...
Daniel.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Saab-Daniel skrev:
Practical Performance Car fra UK er også et fremragende blad... Bliver vanvittig skuffet når jeg "once in a blue moon" køber Vmax (dvs hvert andet år, ca), kunne aldrig falde mig ind at købe det regelmæssigt, til gengæld er jeg helt tosset med de engleske blade med seriøse artikler som ovennævnte...
Daniel.

Practical Performance Car - Var det ikke dem der byggede en Rover 3500 med en Merling Tank motor? og En Rolls Royce der var sænket og tuned

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Fysisk: Ølstykke /Mentalt: langt væk
Slavteren skrev:
jeg har aldrig, og vil aldrig påstå at de er spec. seriøse, men om man kan li dem eller ej, har de gjort et stort stykke arbejde der henter folk som mig op fra bare at være mærkelig nørd til mærkelig nørd inden for noget der er populært... bilsport er sikkert fint... hvis man fatter hat svensk, og de tyske blade bevæger sig sq heller ikke ret meget i samme stil som danskerne. så indtil nogle starter noget mere seriøst op må jeg jo nøjes med v-max...

ps: hvad er problemet i øl fisse og hornmusik??? mindst 2 elemter af det vigtigste i mit liv :gnaek:

Hvis du kan læse de indlæg herinde med stavefejl så kan du også læse svensk, det er det samme...

Det kan godt være at V-Max "henter " nogle op, men det er altså inden for aldersgrænsen 13 til 18 år, efter der skulle man gerne være kommet videre...

Billede

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Maribo
måske jeg kommer i de forkerte kredse, men møder jævnligt folk der er en del ældre end det, og stadig ikke er kommet viddere. mon det også gælder mig, ved jeg ikke..

og nej, fatter hat svensk, har prøvet, inkl. til min svendeprøve :damn: men jer køvenhavnere er vel vokset op med svensk tv og radio som vi hernede fra er med tysk...

www.slavteren.tk

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Orlando, Flo-Rida
kristoffer skrev:
Practical Performance Car - Var det ikke dem der byggede en Rover 3500 med en Merling Tank motor? og En Rolls Royce der var sænket og tuned

Det er det nemlig, det er giftigt... Med en masse baggrunds-historier...
Daniel.

Titel:
Mester Medlem

der er masser af (udenlandske) bilblade der er værd at læse, nogen går mere i dybden end andre. nogen handler om et bestemt mærke, andre mest om tuning eller race. man kan sagtens finde noget der passer til en selv. hvis man vælger at læse lidt i de udenlandske finder man ud af hvor kedelige/platte/latterlige/pinlige/useriøse/forkerte/overfladiske/mm de danske egentlig er! MVH søren

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 33 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4  Næste

Alle tider er UTC + 1 time