Ravnen skrev:
Finn T Pedersen skrev:
Ja når man overhøre advarsler, og ligger det døve øre til fare signaler fra motor, så kan sådan noget ske...
Men helt klart en god ide med springkåbe, hvad koster sådan en egentligt..
Og hvad er 4 link ?, og hvad koster det..
Finn, jeg joker... dog vil jeg sige at jeg ikke kan lade være med at tænke på alt den snak om sikkerhed som primært er fokuseret på de "vilde" biler for her at se at det kan gå lige så galt med en "standard" bil. Som jeg mener at have sagt før; hvilken er egentlig farligst? den vilde med alle sikkerheds foranstaltningerne eller den let tunede uden...
Folk med magt og de forkerte agendaer kunne meget vel udelægge noget af det her vi ikke ville bryde os om, så hvad kan man gøre for at undgå noget lignende sker igen og kan man egentlig gøre noget...
Personligt syntes jeg at sådanne episoder det giver lidt krydderi på løbsdagen, så længe der ikke er nogle der kommer til skade.
Ja et sted skal grændsen jo være, for hvornår det skal på...
Og lige netop denne her corolla laver 515hk på den 1,6L, og efter denne oplevelse, tror jeg der er flere der tænker mere over det, og måske for lidt mere sikkerheds udstyr.
Krydderi på dagen, ja det må man sige, der bliver skrevet vidt og bredt om det...
Godt dennis ikke kom til skade, han er lidt af en vildmand