Melodi Båthorn?
Redaktør: Moderatorer
-
Kasper
Melodi Båthorn?
Hvor er det muligt at købe melodi horn?
De skal vel køres via trykluft? -bruger man en blæser eller skal man have kompressor i bilen?
Eller kan man bare få et ordenligt båthorn, som kan køre via 12v?
-Kasper
De skal vel køres via trykluft? -bruger man en blæser eller skal man have kompressor i bilen?
Eller kan man bare få et ordenligt båthorn, som kan køre via 12v?
-Kasper
-
ascona B (steffen)
- Medlem
- Geografisk sted: maribo
- Kontakt:
Re: Melodi Båthorn?
en af mine venner købte sit i bildillen...
til 600 kr... der er en lille kompresser til 12v og noget slang og 5 for skellige længder horn.. plus et relæ... og det klasker man bare på efter brugs anvisningen..
til 600 kr... der er en lille kompresser til 12v og noget slang og 5 for skellige længder horn.. plus et relæ... og det klasker man bare på efter brugs anvisningen..
vauxhall cavalier 3,0
[url:2m19vaq4]http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=35190[/url:2m19vaq4]
if you cant´t race it, or take it to bed.
ain´t worth havin
[url:2m19vaq4]http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=35190[/url:2m19vaq4]
if you cant´t race it, or take it to bed.
ain´t worth havin
- fnug
- Nyt Medlem
- Geografisk sted: fredericia
kør ned til den lokale båd forhandler og køb et tågehorn til et lille skib! det er sku noget der virker:-D
lille problem, lille hammer.. stort problem, stor hammer... brug ikke VOLD, find heller en større hammer
-
T.Nielsen
Jeg så en anonce fra Harald Nyborg der har de et 5 tonet til 395.-
-
Elliot XsaraVTS
thansen har et horn med 5 sirener og 5 dyrelyde til 298,- ved ik om kvaliteten... Men der følger oz mikrofon med, så hornet kan virke som megafon!!)
www.thansen.dk
www.thansen.dk
-
KM
Er du klar over at dette model er dubt ulovlig ??? Du må ikke have flere tonet horn i bilen .!!!
Men jeg har løsning
Jeg har nemlig en ubrugt højtonet kompresorhorn til salg.der er to sirener en lang og en kort .og tilhorene kompresor .de bliver aktiveret samtidlig .Og skifter ikke toner helt lovligt . til 250+porto
Hm flere toner det luder som et orkester på et eller andet parade hol-da kæft.
Men jeg har løsning
Jeg har nemlig en ubrugt højtonet kompresorhorn til salg.der er to sirener en lang og en kort .og tilhorene kompresor .de bliver aktiveret samtidlig .Og skifter ikke toner helt lovligt . til 250+porto
Hm flere toner det luder som et orkester på et eller andet parade hol-da kæft.
-
Kasper
det er måneder siden jeg instalerede "tjener vi vil have mere øl" båthornet.
-
GTi
I en AX GTi er der standart et totonet kompressorhorn i... Du må gerne have flere toner.. Bare de siger noget samtidig !!