Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 01 dec 2024, 04:45

Alle tider er UTC + 1 time




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 16 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
 Titel:
Indlæg: 29 mar 2008, 16:14 
Offline
Mester Medlem

Tilmeldt: 09 jul 2003, 09:00
Indlæg: 2671
Runesm skrev:
Det var ellers en rigtig fed karburatorside!
Desværre har de ingen trykregulatorer til hvis man vil køre med turbo :P
Findes der virkelig kun gik-turbo i sverige til det?


Æh... Hvad snakker du om? Selfølgelig har de der kaburatorsider da trykregulatorere til turbo...

_________________
V/h Christian

http://www.youtube.com/watch?v=Dn0FPQRcoiM


Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+
Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 29 mar 2008, 16:16 
Offline
Mester Medlem

Tilmeldt: 09 jul 2003, 09:00
Indlæg: 2671
Blob skrev:
Nogle som har gode/mindre gode erfaringer med Protune.dk?

Mvh Jakob


Jeg kører med turbo, wg og bov fra dem af... Kun gode erfaringer...

Se evt. mit lille latterlige link... ;)

_________________
V/h Christian

http://www.youtube.com/watch?v=Dn0FPQRcoiM


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 29 mar 2008, 21:59 
Offline
Mester Medlem

Tilmeldt: 25 jun 2006, 19:06
Indlæg: 1659
Havneren - protune?

Til indsprøjtning snakker vi jo de der 3-5 bar på benzintrykket.
Karburatorbilen skal bare ha' sølle 0,2-0,3 bar højere end ladetrykket.

Hvis du er med på hvad jeg mener må du meget gerne linke direkte til den regulator, for jeg kan ikke finde den :oops:

_________________
Tidligere: Audi 80 2,0. 2x Saab turbo. 1x Polo Turbo
Hverdag: Toyota Avensis 1,8VVT-i
Legetøj: BMW E36 316i 325i Turbo


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 30 mar 2008, 00:12 
Offline
Mester Medlem

Tilmeldt: 09 jul 2003, 09:00
Indlæg: 2671
Runesm skrev:
Havneren - protune?

Til indsprøjtning snakker vi jo de der 3-5 bar på benzintrykket.
Karburatorbilen skal bare ha' sølle 0,2-0,3 bar højere end ladetrykket.

Hvis du er med på hvad jeg mener må du meget gerne linke direkte til den regulator, for jeg kan ikke finde den :oops:


Nå... Tror vi snakker forbi hinanden...

_________________
V/h Christian

http://www.youtube.com/watch?v=Dn0FPQRcoiM


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 30 mar 2008, 00:30 
Offline
Mester Medlem

Tilmeldt: 25 jun 2006, 19:06
Indlæg: 1659
Øv for pokker.
Jeg kan sagtens gå ind på GIK-turbo's hjemmeside, men ingen af bestillingsknapperne virker :(

_________________
Tidligere: Audi 80 2,0. 2x Saab turbo. 1x Polo Turbo
Hverdag: Toyota Avensis 1,8VVT-i
Legetøj: BMW E36 316i 325i Turbo


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 30 mar 2008, 12:04 
Offline
Mester Medlem

Tilmeldt: 25 jun 2006, 19:06
Indlæg: 1659
Ahh, endelig fandt jeg den!

http://www.sucarb.co.uk/partDetail.aspx?partID=52864

Så er den her også til andre der vil lege med sådan noget :mrgreen:

_________________
Tidligere: Audi 80 2,0. 2x Saab turbo. 1x Polo Turbo
Hverdag: Toyota Avensis 1,8VVT-i
Legetøj: BMW E36 316i 325i Turbo


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 16 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 23 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg
Du kan ikke vedhæfte filer

Søg efter:
Hop til:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team