ae86 skrev:
Transitfar skrev:
... pleonasmerne..../Lars
Hva fan..n er det nu det for et frækt fremmed ord du nu begynder kaste rundt med !! det havde jeg ikke troet om dig ...
He - så skal du bare se, når jeg VIRKELIG slår mig løs - dog som regel mest i feminint selskab...
ae86 skrev:
ps. så tror jeg du mangler ne i svine
@ Jyden med de frække ord .. også kendt som Transitfar ..
Et acetylen værk er en vidunderlig ting når man har en rusten bolt der trænger til lidt overtagelse ... men jeg har da prøvet at bruge et tig-værk i stedet .. det er rigtigt godt til at få tilføjet en meget høj og hurtig varme i et koncentreret punkt... dog skal du ikke regne med at bruge den del du har varmet op efter en opvarmning på denne måde... så hvis du står og vakler imellem et tig værk og et acetylen sæt .. så kunne tig+ukrudtsbrænderen nok være en løsning ...
ukrudtsbrænderen alene kan ikke altid tilføre nok energi (varme) og ofte vil man gerne have denne varme tilføjet hurtigt så den ikke når at forplandte sig til pakdåser e.t.c..
Tjaa, nogen fedter med bogstaverne, til gengæld er andre for gavmilde....
Men ellers et fornuftigt indlæg
Den med TIG-værket havde jeg ikke lige tænkt på, men det er da en bæ-god ide!!
Tror jeg vil jagte et TIG-værk, og så sammen med min lokale BP-butik lege lidt med diverse gasbrændere.
Teknikken er så at varme op med gasbrænderen som man nu synes og tør, derefter evt give en omgang med TIG´en, og så til slut med en lille vandpistol køle selve bolthovedet godt og grundigt.
Så et rask klap med en god hammer, og så er det nok lige før man kan skrue sådan en genstridig bolt ud med fingrene.
/Lars