Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 26 feb 2025, 23:28

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 42 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5
Forfatter besked
 Titel:
Senior Medlem

Geografisk sted: Sønderjylland
Har set de har snakket om det Supra forum hvor der var et par stykker der ikke kunne de normale h-profil stål stænger til at holde, og der kom alu. stænger også som en mulighed, men der var flere der ikke mente de hørte til i en gadebil fordi de ikke kunne køre så længe af gangen inden man skulle hive dem ud og kontrollere om de havde strukket sig.

Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+

Titel:
Nyt Medlem

så fik jeg svar på min mail til r&r

jeg spurgte om hvilke stænger jeg skulle bruge og så spurgte jeg om prisen på en 4stage oliepumpe, her er hvad han skrev:

For Drag racing I would use aluminum rods but for track racing I think I would stay with the steel as they will last a lot longer. Everything we make here is 100% very high quality American made products. These prices are ballpark without seeing what your rods look like. I don't know how many cylinder your engine is but I will price 6 pcs.

Aluminum $622.08 about 6 weeks delivery

Steel H-Beam $1174.00 about 12 weeks delivery

4 stage belt drive oil pump $1002.53 5 days delivery

lyder det så for billigt eller??

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 42 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5

Alle tider er UTC + 1 time