Finn T Pedersen skrev:
ae86 skrev:
Ok at kalde mig en Reserve Bonholmer er at gå over stregen
... jeg har trodsalt kun kaldt dig en Jyde.... du kunne have valgt at kalde mig en halv Svensker ... men at kalde mig en Bornholmer er utilgiveligt ...
Jeg havde ellers læst denne tråd igennem og følt at jeg måtte komme med en undskyldning ... det er ikke særligt flinkt af mig at lade min l..te dag gå ud over dig ... du har jo nok at kæmpe med ... både det at du er Jyde og at du hedder Finn
.... men når du kalder mig en Krølle-bølle Bornholmer så betyder det krig
tager det ikke så tungt, har vændet mig til svenskere der kigget lidt for meget i natpotten
Ja der er ikke meget at komme efter efter i jyder har været der ... var der nogen der sagde svamp ...
Desuden så bruges både Træk og slip på Sjælland og i Syd-Sverige
Men det ændre stadigt ikke på at du har kaldt mig en Krølle bølle Bornholmer .... hvis jeg var dig så ville jeg ikke forlade 5.e roe række uden at se mig over BÅDE højre og venstre skulder ... Ellers kommer du til at føle hvad en københavner stang er ... og nej selv om dine sex fantasier har projekteret diverse bilder på indersiden af dine øjenlåg så må jeg skuffe dig ... en københavnerstang er et vandrør ca 70-80 cm langt og det slår hårdt ... meget hårdt
... og det gør ondt ...... megte ondt