Nu er det jo en påstand som er svær at imødekomme, alt den stund at de eneste DASU klub relaterede streetrace arrangementer jeg kender til er KOA løbende og der er deltagerne jo endnu ikke blevet udfordret på et fuldt årligt DASU medlemsskab til min. kr. 600 pr. år. NDCD forsøgte så en enkelt gang at inviterer streetracerne og der mødte under 10 stk. op - er der en rød tråd eller ???
koa og køge racene er dem jeg og ingvar står for
og har prøvet og få dasu medlemer af den simple årsag at få nogle til og støtte op om arbejdet vi har med og få en permenent bane i kbh som du sikkert har hørt om.
du glæmmer vist også dhb er dasu raglateret og så vidt jeg ved kommer der en del der
det eneste det kraer er mere raklame på de mindre race som der er rundt om i landet
Endnu en klassisk misforståelse - DASU kommer aldrig til at ødelægge noget for mig, og at mit mit motiv skulle være af holde markedet for mig selv, kan jeg da heldigvis nemt modbevise idet jeg faktisk slet ikke deltager aktivt som arrangører længere, men tværtimod stiller erfaring og teknisk bistand til rådighed for 4 klubber i Danmark.
Du har bestemt også brug for læsebriller hvis du kan udlede det ud af
www.dlsu.dk hjemmesiden - jeg kan simpelthen ikke gennemskue hvad du bygger din (mis)forståelse på.
såden som jeg ser din side er det forde du vil starte en ny forening op uden om dasu men kan da godt være jeg misforstod den
Endnu en gang jeg fatter ikke dit kommentar, men for de blinde og døve skal jeg da gerne forklare den åbenlyse sammenhæng.
I stedet for at en paragrafkamp er det da snublendear nemt at "kopiere" DASU's allerede godkendte streetrace reglement, det er jo lidt svært ikke at godkende noget som allerede er godkendt i forvejen.
Men oplys mig endelig om hvor du ser en selvmodsigelse.
jeg har på din forståelse forstået af alt hvad dasu går for denne sport er skrup forkert men lige pluslig kan du godt bruge nået af det de laver ?
Det er jo for dælen osse det der lægges op til med et fælles basisreglement - men streetrace arrangørerne har forskellige løbstyper som vil kræve forskellige tillægsreglementer fra løb til løb - længere er den ikke.
det rigtigt nok man laver nomalt et tilægsraglermang går vi også i køge
men havde bare forstået på dig at det dasu laver slet ikke er til nået som helst
Ja - ret skal være ret - sure opstød giver jeg ikke et klap for, men konstruktiv kritik og dialog gider jeg dog fortsat godt ofre lidt tid på.
/Hartvig[/quote]
du gad godt bruge tid på og besvare indlæget så det må jo være konstruktiv kritik og dialog
lada