Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 11 jan 2025, 17:45

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 13 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
 Titel:
Brugeravatar

Geografisk sted: Lyngby
Mit forslag til dig, medmindre du har nogle helt specifikke mål på dem, så du kan tage fat i nogle der sælger JE stemlper eller noget i den stil... så er det ikke den vej du skal gå...

Det jeg ville gøre hvis jeg var dig, og ikke vil begynde og rode med at måle op og begynde og prøve nogle der passer...

Så er det ind på netten, den motor er der lavet flere af end man tror, der er nok nogle der ved hvor man kan få dem... det er ind og have fat i motorsportklubberne... Jeg ved der er nogle der har brugt dem til motorsport, selv om det kun er suge motor kan de med garanti give dig et svar, eller fortælle dig hvor du skal lede... Jeg ved bla, at der er en oppe et sted i tikøb, på vej mod esbønderup, der har kørt motorsport med dem, i stor stil... Var engang oppe og se det, han kørte også i udlandet(ikke mere en 5 år tilbage) Ham tror jeg måske du kan få fat i hvis du ringer til Mecerdes i Høsholm, spørg efter Jan ude på varevognsværkstedet, det var en af hans venner der rodede med dem... jeg ved dog ikke om han stadig er der... ellers prøv og høre Jørn Dam/Jens Nielsen (jeg ved Jens stadig er der, det er værkføreren... de ved nok hvor han er kommet hen)

Ud udover dette ved jeg at der er lavet en Orginal 190E Evo 2 der var med turbo, godt nok mener jeg det var en 2,5... Så har du prøvet og tage ud til Mercedes og snakke med dem... De plejer at være til at snakke med hvis man kommer med sådan et problem... Da det er orginalt, kan det godt være det tager lidt tid, men de skal nok finde det, hvis du smider lidt i kage kassen... Og kan de ikke skaffes så kan de nok skaffe de mål du skal bruge...

Udover dette, har du prøvet at høre Kleeman, det vil nok sige det er ikke noget de har, men det kunne jo være de viste hvor man skulle lede...

Og jeg ved at enem, mener jeg de hedder, svensk firma... de har også rodet med dem før... eventuelt prøve og give dem et kald...

Samme har Brabus lavet motoren i overstørrelse engang...

Nu tror jeg ikke jeg kan komme på mere... men jeg fandt lige http://www.netcomparts.com/MBspecials.htm de sælger stempler til en model 201 2,3... prøve og smide dem en mail...

Så for du ikke mere for den 25 øre...

Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+

Titel: mange tak
Medlem

Geografisk sted: kolding
hejsa
mange tak for hjælpen har nok skrevet til ca 10 firmaer der kan evt lave dem
men prisen betyder jo også noget inn sandt

regner med at prøve at få boret blokken op til 95 eller 96 mm
ved ikk om man kan det men skal lige snakke med jysk cyllinder service da de laver en del arbejde for os på arbejde

Titel:
Medlem

Geografisk sted: kolding
hva er det mercedes i hørsholm ?????

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 13 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time