Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 12 dec 2024, 08:46

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 15 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Admin
Admin

Regel tilføjet:
Der er kommet en ekstra generel regel til forummet, vedr. citater. Venligst læs pkt. 8. http://www.powerforum.dk/viewtopic.php?t=15313
Der har været, i god tro, et par enkelte tilfælde af et sådant citat, hvor det har skabt forundring om hvem brugeren var.

Ny feature:
Dertil er det nu muligt at uploade avatars (profilbilleder) direkte fra din pc. Max dimension er 130 bred og 200 px høj og max 100kb. Se bl.a. min fine nye avatar :tooth: (bemærk at der ved alle ændringer i profil, skal indtastes password i alle tre password felter)

Over n' out
/ Jakob

Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sweden
Og det er så grunden til at min underskrift er blevet ændret af moderator?

Nu har jeg så ændret den igen. Er denne version så lovlig?

Citat:
(bemærk at der ved alle ændringer i profil, skal indtastes password i alle tre password felter)

Ja tak mand. Kæft det tog lang tid for mig at finde ud af :tooth:

Magnusssen

"God made Heaven and Earth, and the rest was made in China."

Titel:
Admin
Admin

Det er avaters der nu kan tilføjes i upload funkton, ikke signaturbannere el. Jeg er ikke helt med på hvad du mener, men hvis det er din signatur jeg har været efter (ikke at jeg umiddelbart husker, men kan være), og heraf reglerne vedr. reklamebannere osv. så er reglerne uændret. Dvs. firmanavn og webadresse tilladt, men ikke deciderede bannere.

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Den var quotet sådan her

[quote"Nightsales.com"]Xenon kits giver ikke godt lys i DK, men det giver extremt godt lys i resten af scandiavia[/quote]

Lige pludslig stod der

Citat:
Xenon kits giver ikke godt lys i DK, men det giver extremt godt lys i resten af scandiavia

En ændring jeg ikke har lavet. Det er skrevet fordi det var sjovt sagt. Kender ham ikke, det var en sælger der fat min MSN adresse, og skrev dette. Syntes det var så sjovt så dette måtte quotes. Regelt set er det jo en udhænging af den sjove slags, og så giver det jo reklame for ham...

Ik noget der betyder noget, syntes bare det var underligt at den var ændret lige pludslig...

Magnusssen

Titel:
Admin
Admin

Ahh ok, så er vi ovre i reglen om citat. Dvs. du har i din signatur citeret, via citatkoden, en udefra kommende kilde. Den går ikke jf. reglen. Man får jo den opfattelse det er en bruger her på sitet der har skrevet det. Det er faktisk dit citat i DHB-regel tråden som er bevæggrund for denne regel. Den er også rettet :wink:

Men, er du sikker på at den pludselige ændring, du her nævner, var i din signatur, eller var det i en tekst?

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Ændring var i min signatur... Men skide være med det, var bare nysgerrige...

Magnusssen

Admin
Admin

JakobM skrev:
Regel tilføjet:
Der er kommet en ekstra generel regel til forummet, vedr. citater. Venligst læs pkt. 8. http://www.powerforum.dk/viewtopic.php?t=15313
Der har været, i god tro, et par enkelte tilfælde af et sådant citat, hvor det har skabt forundring om hvem brugeren var.

Ny feature:
Dertil er det nu muligt at uploade avatars (profilbilleder) direkte fra din pc. Max dimension er 130 bred og 200 px høj og max 100kb. Se bl.a. min fine nye avatar :tooth: (bemærk at der ved alle ændringer i profil, skal indtastes password i alle tre password felter)

Over n' out
/ Jakob

FYI

Tilføjelse:

9) Det er ikke tilladt at "låne" sin profil ud til andre, med den hensigt at udefrakommende gæster kan poste indlæg, eller tilgå ellers lukkede forummer på baggrund af den lånte brugerprofil og brugerstatus. En sådan tilsidesættelse af reglerne kan, på et subjektivt grundlag (taget af admin), medføre banning.

Mvh Jakob

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Hvad så med at finde en anden måde man kan "quote"/citat/henvise til/citerer andre sider/folk som ikke har en bruger profil her på din side ..

Hvis vi ikke har mulighed for at bruge Quote funktionen til det for at øge læsbarheden så er der Code og den er ikke særlig velegnet ..

Hvad med når jeg har brugt Quote funktionen til at citere en hjemmeside ... e.g. her er lidt info om Weber

.... When selecting Webers, the most commonly asked question is "Should I have 40s or 45s" coupled with "Surely the 45s will give more power". This shows a basic misunderstanding of the construction and principles of operation of the DCO series. It is not the barrel size (40 or 45) which determines the airflow and therefore potential horsepower; it is the size of the main venturi or choke. Selection of the correct main venturi size is the first step in selecting the carburettor......

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: nordsjælland
Brug citat.........................................citat slut.
Ellers ser det ud som at en bruger af PP har skrevet ovenstående.
Hvilket jo ikke er tilfældet.

MVH

Morten[/quote]

http://www.volvo200klub.dk/index.html

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Morten VJ skrev:
... Ellers ser det ud som at en bruger af PP har skrevet ovenstående...

Det var ellers ikke meget tiltro du har til brugerne herinde ...
tror du virkeligt at de tror der er en bruger der hedder "http://www.powerpage.dk/tuning_teori_9weber.aspx" ?? :?

Nu er citat ..... citat slut, ikke særligt læse venligt det er jo netop derfor folkne bag phpBB har "opfundet" Quote funktionen...

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 15 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time