Ravnen skrev:
jev-3l skrev:
de skal ikke have så meget som EN(1) chance hvis ikke ejeren er i nærheden skal lortet DØ. Det min helt ærlige holdning. Hvis ikke ejeren holder sin hund en enkelt gang kan det ske igen og så skal den ned. HADER sådanne lorte hunde og det gælder i det hele taget alle hunde der er og virker truende. min fætter blev taget af en rotweiler som bed ham over ansigtet flere gange. politiet gjorde ikke en skid ved sagen hunden blev hos ejeren... det blev den dog kun 2 dage så var den lukket ud i haven igen, det så vi og kort tid efter mødte den sin overmand og fik fred...
hader hunde og det gælder alle dem der ikke er MAX 1meter fra deres ejer. det er ikke mig(eller nogen andre) der skal passe på hunden det er hundens ejer der skal passe på deres dyr.
Var din fætter ved at lave et indbrud?
det tror jeg ikke han nåede
ved der er flere brugere herinde der har hund som derfor også vil give mig ret i at en hund er og bliver hvad man gør den til!
jer er personligt til rottweilere da jeg er vokset op med dem og synes det er en herlig hund der som de fleste hunde gerne vil gøre sin ejer glad, og efter mørkets frembrud jager fætre på flugt når de tager fejl af husnummeret.