Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 01 dec 2024, 04:56

Alle tider er UTC + 1 time




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 16 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
 Titel:
Indlæg: 29 jan 2008, 21:44 
Offline
Mester Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 25 maj 2005, 09:08
Indlæg: 2525
Geografisk sted: Sweden
Har for hørt mig lidt omkring. En 1300 16v turbo, ny renoveret smider 11 bar. HELT standard. En 1300 12v sug smider mellem 11 og 13 bar med nye stempel ringe.

Så jeg syntes ik at 9 bar er dårligt...

_________________
MVH

Magnusssen

"God made Heaven and Earth, and the rest was made in China."


Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+
Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 30 jan 2008, 13:25 
Offline
Mester Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 13 jul 2003, 09:25
Indlæg: 2597
Geografisk sted: Rønnede/Holbæk
Ny test med fuldt åbent spjæld !

_________________
Ikke at kunne eller gide gennemlæse regler fritager ikke folk fra at skulle overholde dem om de bliver opdaget eller ej...

Where excess pressure is involved in a system - inadvertent opening of elements under stress can lead to parts flying around...

www.RavenZ.dk


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 30 jan 2008, 17:25 
Offline
Mester Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 25 maj 2005, 09:08
Indlæg: 2525
Geografisk sted: Sweden
IC er kommet, så den bliver skiftet i morgen, så må vi se om der er ladetryk...

_________________
MVH

Magnusssen

"God made Heaven and Earth, and the rest was made in China."


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 19 feb 2008, 21:42 
Offline
Junior Medlem

Tilmeldt: 06 aug 2007, 19:03
Indlæg: 49
for at lave en kompression test!

skal motoren være varm!

stikkene på dyserne skal være pillet af. for ikke at få benzin i hovedet fra de andre cylinder.

og tænding afbrydes. bare for at undgå en gnist på kroppen :shock:

og så skal alle tændrør op. under testen.

Gasspjældet skal være helt åbent.

og maks 10% afvigelse. for cylinderne


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 20 feb 2008, 10:46 
Offline
Mester Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 13 jul 2003, 09:25
Indlæg: 2597
Geografisk sted: Rønnede/Holbæk
snobbi skrev:
stikkene på dyserne skal være pillet af. for ikke at få benzin i hovedet fra de andre cylinder.

og tænding afbrydes. bare for at undgå en gnist på kroppen :shock:


Os dovne tager bare ØD giveren fra (Et stik vupti) :reading:

_________________
Ikke at kunne eller gide gennemlæse regler fritager ikke folk fra at skulle overholde dem om de bliver opdaget eller ej...

Where excess pressure is involved in a system - inadvertent opening of elements under stress can lead to parts flying around...

www.RavenZ.dk


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 20 feb 2008, 16:36 
Offline
Mester Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 25 maj 2005, 09:08
Indlæg: 2525
Geografisk sted: Sweden
mh skrev:
snobbi skrev:
stikkene på dyserne skal være pillet af. for ikke at få benzin i hovedet fra de andre cylinder.

og tænding afbrydes. bare for at undgå en gnist på kroppen :shock:


Os dovne tager bare ØD giveren fra (Et stik vupti) :reading:


Hehe ja det er noget lettere...

_________________
MVH

Magnusssen

"God made Heaven and Earth, and the rest was made in China."


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 16 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 40 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg
Du kan ikke vedhæfte filer

Søg efter:
Hop til:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team