klyfax skrev:
mh skrev:
klyfax skrev:
tyson2 skrev:
Ravnen skrev:
tyson2 skrev:
Og lige en sidebemærkning. Hvis man har været i politik i 30 år burde man gå på pension og lade den yngre generation komme til.
Jeg stemmer ihvertfald ikke på sådan en gammel nisse. Det helt sikkert.
Nej så hellere ung, naiv og uvidende...
Den kommentar er jo så useriøs at den ikke er til at svare på.
Ravnen er altid useriøs. At man overhoved gider at diskutere politik i USA når man ik kan stemme der over, det fatter jeg da ikke...
Endnu engang fokusere du naivt på toppen af et isbjerg og gider/vil ikke fordybe dig i baggrunden til tingenes tilstande selvom det rammer dig selv indirekte men ellers skarpt indlæg som virkeligt gavner debatten en hel del... hvis du ikke har noget positivt/konstruktivt at sige så luk JEG vil nemligt gerne læse indlæggende og deres betydninger/holdninger uden dine konstante ligegyldige kommentare der ikke laver andet end at sode rørende til...
Er fandme ved at være træt af dig. Jeg siger min mening i dette forum, om du så bliver trykket af det eller ej. Ravnen kan forsvare sig selv.
SLUT FÆRDIG...
Du læser tydeligvist enten ikke særligt godt (måske du ikke skulle være stopet i 5 klasse. men det er jo nemt at være bagklog...) eller også læser du det du VIL læse... slet "Ravnen er altid useriøs. " fra quoten og LÆS hvad der står og forhold det til mit indlæg om din useriøsitet vedrørende holdninger og meninger... JEG siger selv når jeg er slut færdigt...
OG hvis du "
Fandme er ved at være træt af mig." så sig frem splejs hvis du har et problem...