Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 12 dec 2024, 05:54

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 49 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5  Næste
Forfatter besked
 Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Fårup i den umiddelbare nærhed af Hobro
Enig med Wildert, Obama for President.
Synes at mange af de andre kandidater spiller på deres personlige baggrund, hvorimod Obama rent faktisk interesserer sig for politik, og det er sgu da altid et godt startpunkt.

Hitlery Clinton og henes dybt kriminelle familie hører ikke hjemme på en toppost.
And I quote "Many of you are well enough off that ... the tax cuts may have helped you. We're saying that for America to get back on track, we're probably going to cut that short and not give it to you. We're going to take things away from you on behalf of the common good."
Lyder lidt kommunistisk, det skal nok slå an i USA som i forvejen kæmper med deres økonomi :roll:

John McCain:
Javist han er en "American Hero" og det er der vist ikke nogen som eftrehånden er i tvivl om. I samtlige amerikanske præsidentvalg, jeg kan huske, har det altid været et trumfkort hvis man har været i Vietnam. Sorry men Jeg fatter det ikke, valgkampen bør vel for helvede være orienteret omkring politik og ikke personlige præstationer.
Hvad vil I helst have her i Danmark. ? En statsminister som har vist gode resultater i krig eller en statsminister som brænder for politik og har gjort det hele sit liv. Eller et dårligt eksempel, en statsminister som er dybt religiøs og vil trække sine religiøse holdninger ned over hovederne på Jer ?

Jeg stemmer på folk som viser resultater som er i mit favør, Anders Fogh Rasmussen og Venstre fik min stemme ved sidste valg.

Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Fysisk: Ølstykke /Mentalt: langt væk
tyson2 skrev:
Men lige for en god ordens skyld. SÅ er jeg pænt uenig med ham på stort set alle punkter du lister op der. Og dem jeg er enig med ham i tror jeg ikke selv han er vildt overbevist om.
Jeg er bare socialt anlagt og mener sgu et eller andet sted USA skal spænde hjelmen før de bekriger alle mulige lande under latterllige påskud når den eneste grund er de vil ha billig olie. De burde sgu bruge deres milliarder på at rydde op derhjemme, istedet for militærebesættelser i mellemøsten. Og det er så fucked up deres undskyldning med at det er en kamp mod terror. De tænder helt af over et par sølle tusind døde i 9/11. Og dræber det mangedobbelte i et land der intet har at gøre med angrebet.

Og det var så den simple Europæriske selvretfærdige og hykleriske version som vi har hørt så mange gange før (gaab) om hvad der foregår dernede og i USA, det er sku da Europa der i lige så høj grad trænger til at tage sig sammen....

Prøv lige at sætte det op imod hinanden det du her siger... hvad ville de have sparet på den olie de om alle omstændigheder skulle betale kostpris på og stadig gør, kontra hvad den krig har kostet indtil videre...

Og så lige en anden ting, det var ikke kun Amerikanerene der tændte af ved det angreb.
Egentlig var det jo meget godt at de tændte af da Europa ikke selv kunne stoppe krigen i Bosnien, eller da Tyskerene var ved at vinde anden verdenskrig - osse her i Europa, de er jo meget seje når vi har brug for dem...

Billede

Senest rettet af Ravnen 10 feb 2008, 18:27, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Wankel skrev:
Enig med Wildert, Obama for President.
Synes at mange af de andre kandidater spiller på deres personlige baggrund, hvorimod Obama rent faktisk interesserer sig for politik, og det er sgu da altid et godt startpunkt.

Hitlery Clinton og henes dybt kriminelle familie hører ikke hjemme på en toppost.
And I quote "Many of you are well enough off that ... the tax cuts may have helped you. We're saying that for America to get back on track, we're probably going to cut that short and not give it to you. We're going to take things away from you on behalf of the common good."
Lyder lidt kommunistisk, det skal nok slå an i USA som i forvejen kæmper med deres økonomi :roll:

John McCain:
Javist han er en "American Hero" og det er der vist ikke nogen som eftrehånden er i tvivl om. I samtlige amerikanske præsidentvalg, jeg kan huske, har det altid været et trumfkort hvis man har været i Vietnam. Sorry men Jeg fatter det ikke, valgkampen bør vel for helvede være orienteret omkring politik og ikke personlige præstationer.
Hvad vil I helst have her i Danmark. ? En statsminister som har vist gode resultater i krig eller en statsminister som brænder for politik og har gjort det hele sit liv. Eller et dårligt eksempel, en statsminister som er dybt religiøs og vil trække sine religiøse holdninger ned over hovederne på Jer ?

Jeg stemmer på folk som viser resultater som er i mit favør, Anders Fogh Rasmussen og Venstre fik min stemme ved sidste valg.

Nemlig! McCain er ikke kun veteran han er også Senator og har været i politik i over 30 År så man skulle mene at han ved hvad han taler om...

Billede

Titel:
Senior Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: 4600 Barbados
Som verdens politimand er det iorden hvis de stopper diktaturere som irak da de prøvede og indvadere kuwait. Eller da Hitler gik psyko og ville eje det hele. Men at angribe Afganistan eller Irak som de gjorde efter 9/11 er sgu forkert. De har intet og gøre der. Man kan ikke tvinge demokrati ned over hovedet på lande der ikke er klar til det. De er vel 500 år bag vesten i mange af de lande. Hvad lavede vi for 500 år siden? Jo kongen var enehersker og vi andre brændte hekse af. Så det tar tid og udvikling. Lad dem klare sig selv dernede. Kan ikke se nogen logik i at USA skal rende rundt i bla Irak og tvinge diktatur ned over hovedet på dem. Og kan slet ikke se hvad vi skal have tropper dernede for. Den kamp mod terror er jo fuldstændig pisket op til noget meget større end det burde være. Vi laver en masse sikkerheds foranstaltninger der koster kassen uden der egentlig er den store trussel. Hvor må man bla ikke have mere end 0,25L vand med på et fly? Er det et problem vi har haft mange gange at folk tar flydende ting med i sas fly og prøver og kapre det hele?

Titel:
Senior Medlem
Brugeravatar

Og lige en sidebemærkning. Hvis man har været i politik i 30 år burde man gå på pension og lade den yngre generation komme til.
Jeg stemmer ihvertfald ikke på sådan en gammel nisse. Det helt sikkert.

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

tyson2 skrev:
Og lige en sidebemærkning. Hvis man har været i politik i 30 år burde man gå på pension og lade den yngre generation komme til.

Nej så hellere ung, naiv og uvidende...

Billede

Titel:
Senior Medlem
Brugeravatar

Ravnen skrev:
tyson2 skrev:

Den kommentar er jo så useriøs at den ikke er til at svare på.

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sweden
tyson2 skrev:
Ravnen skrev:
tyson2 skrev:

Ravnen er altid useriøs. At man overhoved gider at diskutere politik i USA når man ik kan stemme der over, det fatter jeg da ikke...

Magnusssen

"God made Heaven and Earth, and the rest was made in China."

Titel:
Senior Medlem
Brugeravatar

klyfax skrev:
tyson2 skrev:
Ravnen skrev:
tyson2 skrev:

Ravnen er altid useriøs. At man overhoved gider at diskutere politik i USA når man ik kan stemme der over, det fatter jeg da ikke...

Nææ. Du har måske ret. Men når det koster mig skattekroner at USA vil føre krig. Så kan jeg ikke lade være med at have en mening.

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

tyson2 skrev:
Ravnen skrev:
tyson2 skrev:

Og du mener ikke at det er useriøst at kalde en politiker som McCain for en gammel nisse?

Billede

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 49 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5  Næste

Alle tider er UTC + 1 time