Ravnen skrev:
"Ford's" Borg-Varner T5 fra Cossien holder osse fint, og da den kører med løst alukoblingshus så er det lige til at svejse huset om (adaptere er for homoer)
Nu staves Borg-Varner -> Borg Warner
og T5 kan da bruges det er den der senere kom til at blive en Tremec box
TKO 5 hvor den bruges i Corvette, Camaro, Mustang, Cobra, Cadillac e.t.c. .. om den er bedre end en R154 ved jeg ikke .. mon ikke der er rimelig ens..
Den findes senere i en T56 hvor det er en 6 trins gearkasse (både som Borg-Warner og Tremec) det er en hardcore (og dyr) kasse .. om den kan hamle op med en V16x ved jeg ikke ... men det skulle da ikke undre mig hvis den kunne da den blandt andet sidder i Dodge Viper, Corvette Z06, SVT Mustang Cobra, Aston Martin DB7 Vantage og V12 Vanquish.
Men hold dig fra Ford T9 (skod støbejerns kasse der holder til max 100hk) quaife har kit der lover optil 275hk ... men prisen gør det uinteressant
MT75 er en anden RWD kasse fra Ford ... (MTX75 er FWD) .. den holder vidst rimeligt (her er jeg meget usiker) til omkring en 300 hk men den har ikke separat klokke ... mener at Quiafe har et kit til den hvor de lover en 500-600 hk men her er det igen uinteressant alene pga. den pris quiafe forlanger..