JakobM skrev:
Hvis det er orginal boks, så kunne jeg godt tvivle på det er der du skal finde fejlen ....
Har du været omkring øvrig fejlsøgning?
Det skulle være en original boks, men fra en tysk AX GTI. Årsagen til der sidder en tysk boks i, skulle være meget dårlig tomgang med den boks bilen var født med. Med den gamle boks, lyste motorlampen heller ikke ved kold motor, men det gør den med den tyske. Hvis jeg starter bilen helt kold, og køre med det samme, så er der ingenting i vejen de først par minutter. Bilen hugger ikke. Efterfølgene begynder motorlampen at lyse i et par sekunder af gangen. Det kan den gøre fra 1-3 gange. Jeg tror at bilen får det benzin den har brug for når den er helt kold, men så begynder at køre lidt for magert efterhånden som den bliver varm. Ved varm motor kan den også godt tøve lidt med at trække når man giver fuld gas. Og så er jeg lidt i tvivl, om den tændingsbanker en smugle lige i det man giver fuld gas. Jeg køre på 98 blyfri. De eneste ændringer der skulle være på motoren, er KN indsatsfilter, bananmanifold, samt planet og bearbejdet topstykke. Vil Kim Bonde være manden der kan ændre de ting med en måske ny indkøring???
Mikael