Afdrejning og reparation af alufælge
Redaktør: Moderatorer
-
Bindegal
Afdrejning og reparation af alufælge
Jeg har fået købt mig nogle fælge, og det er jo også fremragende - bortset fra at indpresningen er lige lovlig lav, så det kunne blive et problem at få dæk på i den rigtige størrelse uden at dækket går på skærmkanten.
Desuden er nogle af fælgene ret hærgede af kantstene der og det skal nok også fikses...
Spørgsmålet er : Forudsat at der er materiale nok i fælgen, hvor kan man få afdrejet nogle millimeter af navet for at få indpresningen op?
Og JA man kunne måske have fundet nogle fælge der passer bedre, men 5x110 i ET49 eller deromkring er altså svært at finde til den rigtige pris.
Desuden er nogle af fælgene ret hærgede af kantstene der og det skal nok også fikses...
Spørgsmålet er : Forudsat at der er materiale nok i fælgen, hvor kan man få afdrejet nogle millimeter af navet for at få indpresningen op?
Og JA man kunne måske have fundet nogle fælge der passer bedre, men 5x110 i ET49 eller deromkring er altså svært at finde til den rigtige pris.
-
MICHAEL
- Nyt Medlem
- Kontakt:
Re: Afdrejning og reparation af alufælge
Prøv ved SM... 
-
Thomas
Kender en du kan snakke med, en der retter fælge når de er skæve.
Måske kan han hjælpe dig,, interesseret ??
Måske kan han hjælpe dig,, interesseret ??
-
MICHAEL
- Nyt Medlem
- Kontakt:
SM = Sønderjyllands Maskinfabrik...
-
Bindegal
Thomas>>
Klart jeg er interesseret men kun hvis manden også kan dreje dreje noget af materialet så jeg får en indpresning der passser bedre til bilen.
/Bindegal
Klart jeg er interesseret men kun hvis manden også kan dreje dreje noget af materialet så jeg får en indpresning der passser bedre til bilen.
/Bindegal
-
Bindegal
Stadig ingen der har en god idé til et krejler-sted her på djævleøen?
-
kenneth l
Tikøb Dæk, han drejer af alu fælge og det er vist ikke ret dyrt
Kenneth
Kenneth
-
ALFASUD
Hvis du kommer i nærheden af Viborg er John Lykke god nok...