Havneren skrev:Ravnen skrev:Havneren skrev:Ravn... Du kan jo se Finn´s først indlæg i tråden. Som jeg læser det handler det om kvaliteten af produkterne fra Kina og IKKE om DIN kamp mod kinerserne som folkefærd og forretningsfolk!
Din moral(Dobbelt moral) på området finder jeg kvalmende! Jeg er ikke et sekund i tvivl om at din moral er HELT anderledes liberal når det handler om ting som f.eks. sort arbejde, og andre former for personlig gevinst.
Jeg har flere gange set dig rakke Kina produkter ned og hver gang når man går dig på klinger så bunder det i VIRKELIGHEDEN i at du bare ikke kan lide landet og dets forretningskultur.
At du ikke kan lide kinesernes forretningskultur rager mig virkelig en papand, men i det øjeblik du forsøger, på en HELT urimelig baggrund, at logge ANDRE (manipulere) fra at købe Kina produkter - Der går min grænse - Det får du ganske enkelt ikke lov til, mens jeg hører på det.
Folk skal ikke manipuleres men vejledes til, for dem, rigtige beslutninger.
Hvis du gerne vil diskutere Kinersernes forretningskultur vil jeg foreslå at du opretter en tråd til det ene formålet.
Du mener altså at jeg skal være Jesus for at kommentere på dine indlæg og denne tråd? ja jeg kan ikke lide Kinesere og deres moral og at dette faktum rager dig en papand rager egentlig også mig en papand, jeg vil blive ved med at kommentere på dine indlæg om emnet sålænge det er muligt. Jeg ved godt at du ikke vil forholde dig til disse aspekter og derfor vil prøve at vende mit "angreb" på din moral til et angreb på min moral og hvis du vil gøre dette vil jeg foreslå at du kommer med nogle konkrete beviser i stedet for at antage at jeg er dybt kriminel...
Man skulle næsten tro at du har noget at miste ved at jeg kører had på dine elskede kopivarer whatever, er det tilfældet? (du behøver ikke at svare)
Mine indlæg om den politiske del af emnet er KUN fremavlet af din politiske kamp som i første omgang var skjult bag fejlagtige oplysninger om selve produkterne.
Ravn... Efter mine oplysninger er det DIG der sælger turboer og ikke mig. (Der af burde du få svar på dit spørgsmål)
Du siger altså at alle oplysninger der er fremkommet om at Kina turboer er noget bras er fejlagtige?
Hvor du har de oplysninger fra at jeg skulle sælge turboer ved jeg virkelig ikke, jeg monterer turboer, folk ved for det meste godt selv hvad de vi ha og har som regel allerede selv købt deres turbo før de kontakter mig, så der er du (osse) galt på den...