http://s107.photobucket.com/albums/m296 ... o_Pull.flv
se lige kæden...
Redaktør: Moderatorer
-
HenrikGM
- Moderator
- Indlæg: 7414
- Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
- Kontakt:
se lige kæden...
Henrik
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!
-
HenrikGM
- Moderator
- Indlæg: 7414
- Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
- Kontakt:
Jo, den er stram!
Sjovt at en så kraftig MC kæde ligner et gummibånd fra Bilka, men der er jo også +700hk der trækker i den.
Man kunne tro målet var ved at være nået på en MC, meeen der skal vist næsten 300hk mere på før det begynder at knibe med mere.
FYI så flower topstykket på den MC 288/196CFM@28"....
Sjovt at en så kraftig MC kæde ligner et gummibånd fra Bilka, men der er jo også +700hk der trækker i den.
Man kunne tro målet var ved at være nået på en MC, meeen der skal vist næsten 300hk mere på før det begynder at knibe med mere.
FYI så flower topstykket på den MC 288/196CFM@28"....
Henrik
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!
- luske
- Mester Medlem
- Indlæg: 1099
- Tilmeldt: 30 apr 2005, 19:31
lqs skrev:der er tale om en motor på lige omkring 1,3liter! lavet hos verdens største producent af turboanlæg til mc og snescortere.... nordsverige...
MVH søren
er det kun en 1300cc ?? ved at man plejer at både bore og stroke busaerne så de ender omkring 1600cc , men kender ikke den der er i bænken
MVH Luske
-
Exhume.dk
- Senior Medlem
- Indlæg: 405
- Tilmeldt: 02 okt 2007, 11:27
- Geografisk sted: Midt i det mørke
Lidt kønsløst måske, og de burde jo have Makita som sponsor
http://www.youtube.com/watch?v=fHtAkM3CYLA
Men klart en fin "Busa"..det er en fin gadekonge-cykel uden tvivl.
Er mere til de ældre luftkølet årgange istedet..kun Japansk selvfølgelig.
http://www.youtube.com/watch?v=fHtAkM3CYLA
Men klart en fin "Busa"..det er en fin gadekonge-cykel uden tvivl.
Er mere til de ældre luftkølet årgange istedet..kun Japansk selvfølgelig.
kafir harbi
- luske
- Mester Medlem
- Indlæg: 1099
- Tilmeldt: 30 apr 2005, 19:31
lqs skrev:1600ccm? til hvilket brug? MVH søren
hmm , dragracing eller dynoshootout (vist meget stort i usa) vil jeg tro , ved at TTS i england laver nogle 1575cc kits og der er nogle tossede amerikanere der der er gået lidt videre (ved ikke hvordan da TTS mener at der ikke er plads til mere) men kan selvfølgelig ikke lige finde nogle sider
men fandt da en engelsk , project pisstake , men det kniber lidt med specs , men 1600c+GT40 = 7.904@307kmh (2006)
http://www.bigccracing.com/content/item.asp?item=53
http://www.bigccracing.com/content/item.asp?item=58
og de er igang med project pisstakeII , bliver spændende
Luske