morten jønsson skrev:
Jeg er stadig i tvivl, om jeg skal med til det der møde..
Et par spørgsmål:
Er DASU-klubber/mennesker ikke velkomne?
Er kørere ikke velkomne?
Er det kun tilhængere af en ny UNION, der er velkomne?
Er mødet for alle, der har med streetrace at gøre, eller kun for de få udvalgte?
På vegne af Streetracing.dk og 402meter.dk ville mit svar være følgende.
1) Naturligvis er DASU klubber og DASU medlemmer velkomne
2) Naturligvis er kørerne velkomne
3) Nu er ideen med Danish Legal Streetrace Union suverænt mit personlige initiativ med opbakning fra foreløbig 2 arrangører og jeg er sikker på at vi lander opbakningen fra nr. 3 arrangør inden juleaften.
Derfor er det også min holdning at mødet og dermed initiativet skal være åben for flest mulige.
4) Jeg er meget lidt tilhænger at terminologien "de få udvalgte" - succes skabes ved åbenhed og imødekommenhed - men dermed også som resultat af kompromiser og dialog.
Det der er vigtigt på dagen er at folk møder velforberedte og med en imødekommende holdning, og respekt for at vi her diskuterer de overordnede rammer og derfor ikke i denne omgang kan bruge dagen til hvert enkelt fremmødtes individuelle ønsker og krav.
Og når dette er sagt - så skal det samtidig understreges at initiativet kommer fra streetrace rødderne, og det vil derfor være dem der ultimativt sætter spillereglerne - men nu er der jo heller ingen lov der forbyder andre at lave streetrace klubber og dermed få indflydelse
Så jeg blæser og har mel i munden, personligt vil jeg helst have flest mulige input fra hele spekteret, men samtidig vil jeg
klart tilkendegive at det er den grundlæggende streetrace sport, som kendes fra Lindtorp, Holeby, Sindal og Aalborg der er mit overordnede udgangspunkt.
Citat:
Jo flere DASU medlemmer der kommer til det møde, jo mere burde DASU ryste i bukserne, de har efter min mening allerede spillet fallit i denne motorsportsgren, problemet er at de sikkert ikke selv ved det...
Du har bare så meget mere ret end du måske selv er klar over - dybest set sidder de efter min mening forsat ved højbordet og aner ikke at græsrødderne er ved at organiserer sig - desværre
/Hartvig