HenrikGM skrev:
Når vi nu snakker indblanding af DASU:
DHB vil uden videre kunne køre et løb på samme reglement, og da der er en vis interesse fra DASUs side i at kunne fortsætte med at afholde DHB, så kan man ligeså godt tænke den tanke til ende.
Forlaget Benjamin bliver meget interesseret, GMK har forpligtet sig til at overholde DASU regler, Forlaget vil ikke betale for dragracing(som DASU vil være tvunget til at definere det som), hvorfor DASU enten skal dispensere hele reglement8 igen, eller GMK skal køre løbet som streetrace, helt uden om DASU.
Det kan sgu blive temmeligt kompliceret, og måske en smule betændt af lokumsaftaler. Blot en lille "profeti"...
Ligeså vel som der er nogen der skal stå op og køre langt, så er der vel også nogen der har langt "hjem"?
Et møde der trækker langt ud bliver useriøst.
Jeg foreslå et mødetidspunkt:
11.00 til 17.00.
Det er 6 timer. En maraton gavner ikke noget som helst, så hellere beramme et "fortsætter" møde.(Lur mig om det ikke alligevel bliver nødvendigt, da der nok er noget der skal "gumles over")
6 timer må være nok, så tror jeg egentlig også man er en smule brugt...
GMK kan ikke lave løb hvor det hele er udenom DASU. Vi kan kun gøre som hidtil, forsikre hovedløbet ved DASU, og så tegne en tillægsforsikring et andet sted.
Hvad angår DHB, så vil jeg ikke spå om hvad de finder på.
Jeg tror de er glade for den sikkerhed, som er i reglement 8, da de derved er temmelig godt sikret i ulykkestilfælde. De kan da i hvert fald gå ud og sige, at de har fulgt ale sportens regler. Man skal tænke på at hvis de bryder med div. regler og bare kører løs, og hvis der så sker en ulykke, så har de mildest talt en stor PR udfordring. Tja, jeg aner ikke hvad de tænker, heldigvis