Hartvig skrev:
Hi Søren,
Dytten er jo fra 1984 så det skulle vel ikke være helt umuligt at få den alm. dansk synet og indregistreret som den står ?
Med et par slicks tror jeg den kunne blive rigtig sjov
/Hartvig
Hartvig; Nu er jeg jo gammel volvo mand(nørd vil nogen kalde det

), og den bil er pissefin ihvertfald på billederne.
Med de stumper der er stoppet i den vil den køre pissegodt.
Der er bare lige en stribe ombygninger som Volvo ikke vil godkende til gade, jvnfør "endast tavling".
Wattlinket går ikke.
Fjederbenene og bremserne i for.
Skiverne i for.
Centermonteringen.
Krængningsstabilisatoren
etc.etc.
Og hvis motoren er lavet bare nogenlunde, så overstiger den den maxeffekt du kan få karrossen godkendt med.
Altså:
Skal bilen synes så er der måske mulighed for et rallysyn(de regler er jeg ikke nok inde i til at kunne bedømme det), men et almindeligt dansk syn foretaget efter lovens forskrifter vil aldrigt finde sted.
Skal bilen synes i DK, så skal du have fat i en blind synsmand.
Mange af delene er kopier af GrpA delene. Bagtøjet er alubagtøj med camber(!!), og snuppet direkte fra en banebil.
_________________
Henrik
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!