Citat:
Har du et oplæg til vedtægter?
Jeg har siden sommerferien arbejdet med projektet og er "vistnok" ret langt med hele planen, foreløbig med opbakning fra 2 af arrangørerne og nummer 3 er pt. i tænkeboks.
Så ja - der er naturligvis vedtægter klar til vedtagelse på en stiftende generalforsamling
Citat:
Har du tænkt over en model for hvordan organisationen skal tjene penge til dækning af dens udgifter?
Grundlæggende er det hensigten at fortsætte på det low-budget niveau som kendetegner streetrace sportens bagland i dag. Så det er faktisk ikke så dyrt.
Men ja - der er lavet budget, og finansieringen skal komme gennem et meget begrænset bidrag pr. deltager og tilskuer ved de forskellige arrangementer.
Derudover forventes indtægter fra sponsorer, som allerede har tilkendegivet stor interesse, specielt hvis der kan etableres en Street Cup.
Citat:
Skal den være medlem af DIF?
Hvorfor i alverden skulle organisationen dog være det
Citat:
Min første tanke er, at det er en god ide´.
Har faktisk selv haft tanken, bare for dragracing.
Det syntes jeg jo af åbenlyse grunde også - men hallo - hvorfor ikke bruge kræfterne i DASU's dragracing udvalg og dragracing klubberne ? Der er intet til hindring for at I kan opnå samme opbakning og succes som streetrace arrangørerne - altså ud over hårdt arbejde og masser af gå-på-mod.
/Hartvig