Essen Motorshow 2007 1/12 - 9/12

Her snakkes om alt

Redaktør: Moderatorer

besked
Forfatter
Darth Sidious
Senior Medlem
Geografisk sted: det mørke jylland

#41 Indlæg af Darth Sidious »

klyfax skrev:
Darth Sidious skrev:og til sidst er det ikke mig der sover med andre mænd.... :lee:

Billede

Hvordan kan du se at det er en mand der ligger ved siden af?

hvis du mener det er en kvindearm der stikker ud under dynen så bliver jeg bange for dig.. :?
jo mere man ved, jo mere finder man ud af man ikke ved!!!
Yugo Turbo
Mester Medlem
Geografisk sted: Veksø Sjælland

#42 Indlæg af Yugo Turbo »

jeg kan konfirmere at den arm der tilhører ham der puttede shampoo i darths tandpasta... og luskede wunderbaum i den bil martin og jeg kørte i... men hævnen var sød...

kølerand, hvordan lugter tysk tank parfume når det kommer flyvende i rå mængder lige smask på forruden fra en foran kørende bil på autobahn? synes i kørte nogen tid med åben siderude derefter...
Brap brap brap...
Billede
Brugeravatar
kolermanden
Senior Medlem
Geografisk sted: Jylland (Fiskebyen)
Kontakt:

#43 Indlæg af kolermanden »

Yugo Turbo skrev:jeg kan konfirmere at den arm der tilhører ham der puttede shampoo i darths tandpasta... og luskede wunderbaum i den bil martin og jeg kørte i... men hævnen var sød...

kølerand, hvordan lugter tysk tank parfume når det kommer flyvende i rå mængder lige smask på forruden fra en foran kørende bil på autobahn? synes i kørte nogen tid med åben siderude derefter...

Jeg spøger bare hvordan lugter den kjoleblå bil ???? :grin: :grin:
>Goril< en, Gorilla i menneskeskikkelse, som ikke har fornemmelse for finesse.
mh
Mester Medlem
Geografisk sted: Rønnede/Holbæk

#44 Indlæg af mh »

kolermanden skrev:
Yugo Turbo skrev:jeg kan konfirmere at den arm der tilhører ham der puttede shampoo i darths tandpasta... og luskede wunderbaum i den bil martin og jeg kørte i... men hævnen var sød...

Jeg spøger bare hvordan lugter den kjoleblå bil ???? :grin: :grin:

NEJ Hvordan lugter den BMW af din... :grin: :grin: den kjoleblå var ikke engang kørt ud af værkstedet før det var opdaget :gnaek:
Ikke at kunne eller gide gennemlæse regler fritager ikke folk fra at skulle overholde dem om de bliver opdaget eller ej...

Where excess pressure is involved in a system - inadvertent opening of elements under stress can lead to parts flying around...

www.RavenZ.dk
Besvar