klyfax skrev:Darth Sidious skrev:og til sidst er det ikke mig der sover med andre mænd....![]()
Hvordan kan du se at det er en mand der ligger ved siden af?
hvis du mener det er en kvindearm der stikker ud under dynen så bliver jeg bange for dig..
Redaktør: Moderatorer
klyfax skrev:Darth Sidious skrev:og til sidst er det ikke mig der sover med andre mænd....![]()
Hvordan kan du se at det er en mand der ligger ved siden af?

Yugo Turbo skrev:jeg kan konfirmere at den arm der tilhører ham der puttede shampoo i darths tandpasta... og luskede wunderbaum i den bil martin og jeg kørte i... men hævnen var sød...
kølerand, hvordan lugter tysk tank parfume når det kommer flyvende i rå mængder lige smask på forruden fra en foran kørende bil på autobahn? synes i kørte nogen tid med åben siderude derefter...
kolermanden skrev:Yugo Turbo skrev:jeg kan konfirmere at den arm der tilhører ham der puttede shampoo i darths tandpasta... og luskede wunderbaum i den bil martin og jeg kørte i... men hævnen var sød...
kølerand, hvordan lugter tysk tank parfume når det kommer flyvende i rå mængder lige smask på forruden fra en foran kørende bil på autobahn? synes i kørte nogen tid med åben siderude derefter...
Jeg spøger bare hvordan lugter den kjoleblå bil ????![]()