Jeg skal selv afsted på fredag, hvor vi har lejet en hotelværelse i essen, så vi er klar til åbningsdagen lørdag den 1 dec
Essen Motorshow 2007 1/12 - 9/12
Redaktør: Moderatorer
- JerrilD
- Mester Medlem
- Geografisk sted: Fredericia C
Essen Motorshow 2007 1/12 - 9/12
Nogen der skal afsted i år?
Jeg skal selv afsted på fredag, hvor vi har lejet en hotelværelse i essen, så vi er klar til åbningsdagen lørdag den 1 dec
SV1000 for fun!
OFFROAD junkie ! (WANT AN XT600 Yamaha)
OFFROAD junkie ! (WANT AN XT600 Yamaha)
-
mh
- Mester Medlem
- Geografisk sted: Rønnede/Holbæk
Mig... Yugo... Ravnen... Køleranden... Darth Sidius har også købt hoteller i essen kommende weekend så hvis du lander på det så er det direkte i fængsel... 
Ikke at kunne eller gide gennemlæse regler fritager ikke folk fra at skulle overholde dem om de bliver opdaget eller ej...
Where excess pressure is involved in a system - inadvertent opening of elements under stress can lead to parts flying around...
www.RavenZ.dk
Where excess pressure is involved in a system - inadvertent opening of elements under stress can lead to parts flying around...
www.RavenZ.dk
-
møffe
- Mester Medlem
- Geografisk sted: i midten af midtjylland
tsk tsk.. hvis i ser en flok julemænd ligne personer (ca 8-10stk) stå med en flok nisseøl og en weeber grill foran hovedeindgangen så kom over og sig davz.. så er det nemlig os der er ved at varme op til at sove i natte kulden.Tinasmartin skrev:Mig... Yugo... Ravnen... Køleranden... Darth Sidius har også købt hoteller i essen kommende weekend så hvis du lander på det så er det direkte i fængsel...
ravenz burde at vide at rigtige mænd har frosttapper i røvskæget til essen.
THE FUTURE OF MOTORSPOTRS IS NO LONGER MOVING FORWARDS IT`S GOING...SIDEWAYS
- kolermanden
- Senior Medlem
- Geografisk sted: Jylland (Fiskebyen)
- Kontakt:
Tinasmartin skrev:Mig... Yugo... Ravnen... Køleranden... Darth Sidius har også købt hoteller i essen kommende weekend så hvis du lander på det så er det direkte i fængsel...
det er koster når der er hotel
men martin hvordan vil i følge med ned gemmen tyskland
Ravnen har bremser hele vej ned når han pug....
>Goril< en, Gorilla i menneskeskikkelse, som ikke har fornemmelse for finesse.
- Ravnen
- Mester Medlem
- Geografisk sted: Fysisk: Ølstykke /Mentalt: langt væk
- Kontakt:
kolermanden skrev:Tinasmartin skrev:Mig... Yugo... Ravnen... Køleranden... Darth Sidius har også købt hoteller i essen kommende weekend så hvis du lander på det så er det direkte i fængsel...
det er koster når der er hotel![]()
![]()
men martin hvordan vil i følge med ned gemmen tyskland![]()
Ravnen har bremser hele vej ned når han pug....![]()
Ku det ha noget med at gøre at dit Pug ådsel var ved at falde sammen om ørene på os, og at du sådan bare generelt kører bil som du spiller Metalstorm...
corvus terrae terror...

- Senior Medlem
- Geografisk sted: det mørke jylland
kolermanden skrev:Tinasmartin skrev:Mig... Yugo... Ravnen... Køleranden... Darth Sidius har også købt hoteller i essen kommende weekend så hvis du lander på det så er det direkte i fængsel...
det er koster når der er hotel![]()
![]()
men martin hvordan vil i følge med ned gemmen tyskland![]()
vi smider bare ravnen om bag i
røg... det er gaz... han kan dø af det
jo mere man ved, jo mere finder man ud af man ikke ved!!!
-
mh
- Mester Medlem
- Geografisk sted: Rønnede/Holbæk
kolermanden skrev:men martin hvordan vil i følge med ned gemmen tyskland![]()
Tror ikke det bliver noget problem vi dribler fra jer i Lasses 106 Rallye
Ikke at kunne eller gide gennemlæse regler fritager ikke folk fra at skulle overholde dem om de bliver opdaget eller ej...
www.RavenZ.dk
www.RavenZ.dk
-
Yugo Turbo
- Mester Medlem
- Geografisk sted: Veksø Sjælland
-
Darth Sidious
- Senior Medlem
- Geografisk sted: det mørke jylland