Ravnen skrev:
[
Skrue ned for ladetrykket inden man kører til syn, ta-daaa..
Eller bytte kompressor V8eren i kaneren ud med den 150hk V8er den var synet med oprindeligt....taa-daaa....
Eller pille den turboladede 2JZ ud og lægge den gamle 92hk B19 tilbage til syn....taa-daa
Ikke rigtigt nogen forskel, ud over det ene er hurtigere end det andet.
Julenumre og tricks gør ikke bilen "lovligt indregistreret", så her er en god ide:
Lad os stoppe selvbedrageriet, og forholde os til at de biler der møder op på dagen næppe kan klassificeres som lovligt indreg. den dag de kører(og behøver det for den sags skyld hellerikke!)
_________________
Henrik
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!