Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 19 apr 2025, 07:25

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 48 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5  Næste
Forfatter besked
 Titel:
Mester Medlem

Geografisk sted: Veksø Sjælland
2,0 liters 8 v motor
GT3076RS garret lader
Ravenz costum udstødningsmanifold (www.ravenz.dk)
Ravenz moddet indsugningsmanifold
Costum producerede trækaksler
Ravenz 3" downpipe
Ravenz costum intercooler
Ravenz costum trykrør
Tial 50 mm dumpventil
Tial 38 mm extern wastegate
HKS boost control, (TIL SALG)
Innovative wideband
Stri ure (omdr, vand temp, olie temp, olie tryk, egt og benzin tryk)
Døre i carbon
Front og bagklap i carbon
Front og bagkofanger i carbon
Vinduer i lexan (frontruden dog original i glas)
Omex 500 motorstyring
Sparco evo skålesæde (evt til salg)
Krumtap, remhjul og svinghjul afbalanceret (www.toptrim.dk)
Top portet (www.kismo.dk)

dertil skal høre en stor tak til Tinasmartin for kyndig hjælp i de alt for sene timer alt for mange gange, samt stor tak til nick fra ravenz for at holde ud med lasse-kasser overalt :tooth:

pt std stænger og stempler, men stængerne kommer til i løbet et par uger. Skal ha anskaffet mig nogle fine turbo knaster til lancia delta 8v (hører gerne råd fra nogen med erfaring på området)
kører med ca 1,5 bars tryk (og dette kunne jo også godt forbedres ikke hr ravn... :up:)

har sikkert glemt noget, men sådan går det jo.

venlig hilsen Lasse

Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Yugo Turbo skrev:
har sikkert glemt noget, men sådan går det jo.

hehe , output måske :D

men takker for info , fandme gennemført :rock:

MVH Luske

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sweden
Yugo Turbo skrev:
Skal ha anskaffet mig nogle fine turbo knaster til lancia delta 8v (hører gerne råd fra nogen med erfaring på området)
venlig hilsen Lasse

En mail til lada ville nok ik være så dumt tror jeg...

Hvad yder hesten?

Magnusssen

"God made Heaven and Earth, and the rest was made in China."

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

klyfax skrev:
Hvad yder hesten?

ja kom nu med det , hvad hedder hesten ?? ehh eller ??? ja kom med nogle tal Lasse :lol:

MVH Luske

Titel:
Mester Medlem

Geografisk sted: Veksø Sjælland
har fået lavet to målinger på den. den ældste lød på 220 hk. det var vist første år mener jeg

næste måling er fra sidste år hos natmakanikeren og der lød den på 297 hk / 403 nm.

har ikke fået målt den med den nye turbo og ravenz tryllerierne, men hurtigere er den da blevet.

Titel:
Mester Medlem

Geografisk sted: i midten af midtjylland
Yugo Turbo skrev:
har fået lavet to målinger på den. den ældste lød på 220 hk. det var vist første år mener jeg

næste måling er fra sidste år hos natmakanikeren og der lød den på 297 hk / 403 nm.

har ikke fået målt den med den nye turbo og ravenz tryllerierne, men hurtigere er den da blevet.
ja undskyld jeg spørger, men den yder vel mere end 297hk ved 1,5bar ? for ellers lyder det da lidt "tamt" sagt på vildt meget jysk! :wink:

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Rønnede/Holbæk
så mangler du en masse om bagagerummet hvis det SKAL være... og møffmand det skyldes at han er en kylling der kører med pampers tænding og lavtryks ladetryk... sagt med andre ord den motor har ikke bøvset et forkert prut fordi den var presset til grænset for den har kun set grænset på en globus så langt fra kører den... og er sikkert årsagen til de høje tider og det lave effekt output...

(så nu bliver lasse sur :grr: hihi)

Where excess pressure is involved in a system - inadvertent opening of elements under stress can lead to parts flying around...

www.RavenZ.dk

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sweden
møffe skrev:
Yugo Turbo skrev:

ja undskyld jeg spørger, men den yder vel mere end 297hk ved 1,5bar ? for ellers lyder det da lidt "tamt" sagt på vildt meget jysk! :wink:

Syntes sku ellers at 297 hk på en hest er ganske fornuftigt... Ville ik klage, selv om den for 1.5 bar proppet ned i halsen, men den må da bruge noget græs :shock:

Magnusssen

"God made Heaven and Earth, and the rest was made in China."

Titel:
Mester Medlem

klyfax skrev:
møffe skrev:
Yugo Turbo skrev:

Syntes sku ellers at 297 hk på en hest er ganske fornuftigt... Ville ik klage, selv om den for 1.5 bar proppet ned i halsen, men den må da bruge noget græs :shock:
så vild en effekt er det nu ikke hvis du husker på at det er en 2,0 motor der ligger i. og med hans spec kunne man jo nemt forvente en slant mere (ihvertaflder det jeg her set på motore med samme størresle)

Titel:
Mester Medlem

Tinasmartin skrev:
så mangler du en masse om bagagerummet hvis det SKAL være... og møffmand det skyldes at han er en kylling der kører med pampers tænding og lavtryks ladetryk... sagt med andre ord den motor har ikke bøvset et forkert prut fordi den var presset til grænset for den har kun set grænset på en globus så langt fra kører den... og er sikkert årsagen til de høje tider og det lave effekt output...

(så nu bliver lasse sur :grr: hihi)
jaaa.. havde godt gætte den kun blev brugt til imponere gutterne nede på tanken med alle de "bling bling" dele der åbenbart ikke skal bruges til det de blev designet til. og kan også nemt forestille mig at han bliver drillet på værkstedet når han står og pudser hans manifold.. :grin:

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 48 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5  Næste

Alle tider er UTC + 1 time