2,0 liters 8 v motor
GT3076RS garret lader
Ravenz costum udstødningsmanifold (
www.ravenz.dk)
Ravenz moddet indsugningsmanifold
Costum producerede trækaksler
Ravenz 3" downpipe
Ravenz costum intercooler
Ravenz costum trykrør
Tial 50 mm dumpventil
Tial 38 mm extern wastegate
HKS boost control, (TIL SALG)
Innovative wideband
Stri ure (omdr, vand temp, olie temp, olie tryk, egt og benzin tryk)
Døre i carbon
Front og bagklap i carbon
Front og bagkofanger i carbon
Vinduer i lexan (frontruden dog original i glas)
Omex 500 motorstyring
Sparco evo skålesæde (evt til salg)
Krumtap, remhjul og svinghjul afbalanceret (
www.toptrim.dk)
Top portet (
www.kismo.dk)
dertil skal høre en stor tak til Tinasmartin for kyndig hjælp i de alt for sene timer alt for mange gange, samt stor tak til nick fra ravenz for at holde ud med lasse-kasser overalt
pt std stænger og stempler, men stængerne kommer til i løbet et par uger. Skal ha anskaffet mig nogle fine turbo knaster til lancia delta 8v (hører gerne råd fra nogen med erfaring på området)
kører med ca 1,5 bars tryk (og dette kunne jo også godt forbedres ikke hr ravn...

)
har sikkert glemt noget, men sådan går det jo.
venlig hilsen Lasse