Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 10 jun 2025, 06:37

Alle tider er UTC + 1 time




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 52 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste
Forfatter besked
Indlæg: 25 jun 2003, 18:44 
Men vi er vel enige om at en twin cam(125hk) er ok hurtig ikke....? og en xr3i er jo næsten 1 sek. langsommere(standard begge to)fra 0/100 jo, og nu kan de ikke følge mig(hvis de er standard)så jeg skulle jo gerne have lidt mere end dem kunne jeg forestille mig. Jeg er da bare glad for at den går så godt som den gør :-))


Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+
Top
  
 
Indlæg: 25 jun 2003, 18:46 
Ja en billig gti dræber er den :-D golf 3 2.0 gti standard kan ikke følge den ved jeg, han gav op da vi nåede 90 km/t, så kunne han godt se han skulle glemme det :-D


Top
  
 
Indlæg: 25 jun 2003, 18:46 
Den har ca 140-145hk på hjulene det er osse tæt på 139.. men de 132hk standart, er målt i motoren! ! der forsvinder jo en del gennem gearkasse, kobling, trækaksler, dæk osv

Der er forskel på hk i motor og dem du for overført til vejen (hjulene)


Top
  
 
Indlæg: 25 jun 2003, 18:47 
ok, jeg vidste ikke de 132hk var målt på kværnen, hvad har den så standard derpå sådan en fyr?


Top
  
 
Indlæg: 25 jun 2003, 18:49 
hvad mener du? hvad den overføre til vejen (en standart rs´er) ca 120-125hk vil jeg tro!


Top
  
 
Indlæg: 25 jun 2003, 18:50 
når bilen kommer på rullefelt bliver den vel ikke målt på kværnen medmindre der kabler og sådan noget på går jeg ud fra?
Min bil havde ingen kabler eller noget ud til kværnen, og han fattede heller ikke den var så dejlig som den var :-P


Top
  
 
Indlæg: 25 jun 2003, 18:53 
Men jeg må indrømme at jeg er lidt ked af mine 17" hjul jeg har på(ca. 3% stører rulle diameter), de æder sgu en hel del både på toppen og i optræk :.-(
Den kan ikke gå hurtigere end 190 på toppen nu, men jeg kører stortset ikke mere end ca. 140 km/t godt og vel, synes det er federe at se hvor hurtigt man kan komme derop i stedet for at køre med en fuldstændig vanvitig høj fart :-)


Top
  
 
Indlæg: 25 jun 2003, 18:57 
Glemte vidst at svare Peter K på hvad der er gjort ved den.
Det er en xr3i motor med en 285* Piper knast, komplet One/Two pipe udstødning og KN-filter, det er alt hvad der er gjort ved den ;-)
Du skal så nok også regne med at slippe et sted mellem 7 og 8K for det hele:-/


Top
  
 
Indlæg: 25 jun 2003, 18:59 
Man beregner osse motoren ydelse på feltet, ved at trække rullemodstanden fra, og vupti så har du motorens effekt..


Top
  
 
Indlæg: 25 jun 2003, 19:00 
Der er kun én herinde fra så vidt jeg ved der har rørt lidt ved den(skruet lidt op for noget benzin og luft), nemlig Christopher super turbo ;-)
Og han sagde at den virkede til at være pænt kvik(hvilken den også er :-D )
Han kørte dog ikke i den men kunne høre hvordan den accelarerede.


Top
  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 52 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste

Alle tider er UTC + 1 time


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 18 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg
Du kan ikke vedhæfte filer

Søg efter:
Hop til:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team