klyfax skrev:
Nu er Reno kompressor nu ikke et ukendt mærke. Faktisk et ganske udemærket mærke. Vi solgte det på min læreplads, og så vidt jeg ved, så var der ikke mange reklemationer på dem.
Kanon! jeg tror at jeg vil holde mig til den så. Syntes bestemt også at prisen er meget fornuftig.
klyfax skrev:
Amperne har sku lidt at sige, et 200A kan svejse noget længere tid med fkes. 50A end et 100A kan med 50A. Da 200A svejseren er mere rustet til varmen der kommer.
Og det er sku skide træls at skulle vente på at håndtaget kommer ned i temperatur igen, inden man kan svejse videre.
Et 200A kan svejse det meste hvis forarbejdet er i orden. 20mm er ik noget problem med sådan en...
Thanks for info. Så omkring 200A er måske et meget godt bud?
klyfax skrev:
Med hensyn til kranen mellem stue og 1. sal. Hvis trappen starter i midten af stuen og går ud til en af enderne, så var det måske en ide at forlænge trappe hullet, så kan kranen være der. Hvis du kan følge mig.
Det tager ikke lige så meget gulvplads som andre steder på 1. sal. Og trappen holder man jo altid fri, for ellers kan man jo ikke komme op

Og hvis det var rigtig lækkert, så hang kranen i en I bjælke så den kunne køre frem og tilbage...
Trappen går langs med endevæggen bagerst i garagen. Og går op så stigningen på trappen følger skråningen på taget. Det vil sige så man har lidt mere end fuld ståhøjde hele vejen op af trappen og den samtidig tager mindst mulig plads. Derfor til det desværre ikke være muligt at løfte noget op hér. Hvis det skulle være skal jeg ind omkring midten af garagen så jeg kan løfte i spærene og så blot have en lem som man sagtens kan gå henover. Jeg må se om det kan lade sig gøre ellers må jeg lave så jeg kan hejse den op i gavlen og ind af vinduet.

_________________
http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=4824
2007: 1/8mile @ 8,320 sek 60fod 1,78sek.