Sådan ser det ud..

Her snakkes om alt

Redaktør: Moderatorer

besked
Forfatter
Brugeravatar
Ravnen
Mester Medlem
Indlæg: 2340
Tilmeldt: 21 jun 2007, 14:17
Geografisk sted: Fysisk: Ølstykke /Mentalt: langt væk
Kontakt:

Sådan ser det ud..

#1 Indlæg af Ravnen »

corvus terrae terror...


Billede


_______________________________________________________________________________
“the bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten”
Brugeravatar
duckstar
Mester Medlem
Indlæg: 784
Tilmeldt: 27 nov 2003, 21:55
Geografisk sted: Brønshøj/Husum

#2 Indlæg af duckstar »

Er det hvide i indsugningssekvensen brændstofflow eller trykladning, dvs. jeg mener komprimeret luft?

Fed video.
Vh. Anders
Brugeravatar
John Sahl
Admin
Admin
Indlæg: 2105
Tilmeldt: 15 sep 2003, 13:17
Geografisk sted: Borup
Kontakt:

#3 Indlæg af John Sahl »

duckstar skrev:Er det hvide i indsugningssekvensen brændstofflow eller trykladning, dvs. jeg mener komprimeret luft?


Det må være brændstoffet..

Ja, fed video..

.
Billede
John Sahl Hjælp til import = http://www.autohenter.dk
Billede Billede Billede Billede
Brugeravatar
duckstar
Mester Medlem
Indlæg: 784
Tilmeldt: 27 nov 2003, 21:55
Geografisk sted: Brønshøj/Husum

#4 Indlæg af duckstar »

ja ok, hvis det var komprimeret luft ville vi tale om langt mere end hvad alm. ladetryk kan levere.. ;)
Vh. Anders
Brugeravatar
needspeed
Mester Medlem
Indlæg: 786
Tilmeldt: 08 jan 2006, 19:50
Geografisk sted: Ribe

#5 Indlæg af needspeed »

Rigtig fin video.
Husk at man aldrig må lukke røgen ud af elektronikken!!
Da det ikke virker uden..
Danielsito
Senior Medlem
Indlæg: 253
Tilmeldt: 03 okt 2003, 12:05
Geografisk sted: Malmö, Sverige
Kontakt:

#6 Indlæg af Danielsito »

Læg mærke til at der er temperaturvisning nede i venstre hjørne. :up:

Det er bare en skam at der mangler noget af udstødningstakten. :|
...Daniel Slater :mrgreen:
Runesm
Mester Medlem
Indlæg: 1664
Tilmeldt: 25 jun 2006, 20:06

#7 Indlæg af Runesm »

Haha, det er da ikke temperaturvisning :D

Det er grader for krumtapsrotation. Næsten lige efter forbrændingen går den i 0 og tæller videre.
Tidligere: Audi 80 2,0. 2x Saab turbo. 1x Polo Turbo
Hverdag: Toyota Avensis 1,8VVT-i
Legetøj: BMW E36 316i 325i Turbo
Brugeravatar
Wankel
Mester Medlem
Indlæg: 1425
Tilmeldt: 27 mar 2005, 23:33
Geografisk sted: Fårup i den umiddelbare nærhed af Hobro
Kontakt:

#8 Indlæg af Wankel »

Gad godt se hvilket kamera set-up der er brugt tll at filme det :-)
Danielsito
Senior Medlem
Indlæg: 253
Tilmeldt: 03 okt 2003, 12:05
Geografisk sted: Malmö, Sverige
Kontakt:

#9 Indlæg af Danielsito »

Runesm skrev:Haha, det er da ikke temperaturvisning :D

Det er grader for krumtapsrotation. Næsten lige efter forbrændingen går den i 0 og tæller videre.

Er det så ikke mærkeligt den starter i over 100 grader, falder og kommer op over 400?

Jeg synes den burde starte forfra ved 90 eller 180 grader, hvis det er krumtappen?

For mig ser det ud til at den stiger drastisk, når forbrændingstakten er i gang. :?:
...Daniel Slater :mrgreen:
lqs
Mester Medlem
Indlæg: 4407
Tilmeldt: 10 okt 2003, 22:46

#10 Indlæg af lqs »

det er en 4 taktsmotor=720grader...... MVH søren
Besvar