Uno Turbo på rullefelt hos Natmekanikeren i dag

Her snakkes om alt

Redaktør: Moderatorer

besked
Forfatter
Brugeravatar
John Sahl
Admin
Admin
Indlæg: 2105
Tilmeldt: 15 sep 2003, 13:17
Geografisk sted: Borup
Kontakt:

Uno Turbo på rullefelt hos Natmekanikeren i dag

#1 Indlæg af John Sahl »

Billede
John Sahl Hjælp til import = http://www.autohenter.dk
Billede Billede Billede Billede
Brugeravatar
JerrilD
Mester Medlem
Indlæg: 1354
Tilmeldt: 07 okt 2006, 19:42
Geografisk sted: Fredericia C

#2 Indlæg af JerrilD »

Den lyder sku godt den uno :)
SV1000 for fun!
OFFROAD junkie ! (WANT AN XT600 Yamaha)
K-FINN
Mester Medlem
Indlæg: 3480
Tilmeldt: 08 jul 2003, 14:19

#3 Indlæg af K-FINN »

Lyder fint, hvad lavede den af hk ?
Brugeravatar
John Sahl
Admin
Admin
Indlæg: 2105
Tilmeldt: 15 sep 2003, 13:17
Geografisk sted: Borup
Kontakt:

#4 Indlæg af John Sahl »

Finn T Pedersen skrev:Lyder fint, hvad lavede den af hk ?


234Hk/300Nm..

.
Billede
John Sahl Hjælp til import = http://www.autohenter.dk
Billede Billede Billede Billede
K-FINN
Mester Medlem
Indlæg: 3480
Tilmeldt: 08 jul 2003, 14:19

#5 Indlæg af K-FINN »

Så kan den vel også trække skindet af kakao'et... :grin:
Går ud fra det er opgraderet turbo og lidt andre ting
Brugeravatar
duckstar
Mester Medlem
Indlæg: 784
Tilmeldt: 27 nov 2003, 21:55
Geografisk sted: Brønshøj/Husum

#6 Indlæg af duckstar »

John, hiv lige videoen jeg lavede sidste gang op også, fed lyd ....!
Vh. Anders
Brugeravatar
JerrilD
Mester Medlem
Indlæg: 1354
Tilmeldt: 07 okt 2006, 19:42
Geografisk sted: Fredericia C

#7 Indlæg af JerrilD »

Finn T Pedersen skrev:Så kan den vel også trække skindet af kakao'et... :grin:
Går ud fra det er opgraderet turbo og lidt andre ting


Nej den kører med pasta fra www.pastalife.dk :) :D
SV1000 for fun!
OFFROAD junkie ! (WANT AN XT600 Yamaha)
Brugeravatar
John Sahl
Admin
Admin
Indlæg: 2105
Tilmeldt: 15 sep 2003, 13:17
Geografisk sted: Borup
Kontakt:

#8 Indlæg af John Sahl »

Finn T Pedersen skrev:Så kan den vel også trække skindet af kakao'et... :grin:
Går ud fra det er opgraderet turbo og lidt andre ting


Der er lavet en del om, dog er det min buddy Jimmy som har æren af at have bygget lortet. Jeg har stort set bare købt den, flyttet den til min bil og lavet lidt småting om ;-)

Du får lige spec-listen på engelsk.

Custom inlet manifold with bigger throttlebody
Custom exhaust manifold
Custom intercooler
Custom 3” stainless downpipe
Custom 2.5” stainless exhaust system
Custom 3” boostpipes
Custom actuator with interchangeable springs
Wiseco forged pistons
270dg Colombo & Bariani camshaft
Head completely ported and flowed
Hörmann headgasket
Lightened flywheel
Lightened and balanced pistonrods
Complete engine balanced
Garrett GT2860R turbo
EFI standalone engine management
TPS sensor
4 in 1 Ford ignitioncoil
3 bars map sensor
60-2 wheel
Nology special ignition cables
Wideband Innovate LC-1 with a XD-1 AFR dial
420cc Bosch injectors
Recirc blowoff
Newly rebuilt gearbox.
Audi 200 Bosch highpressure fuelpump.
Helix clutch.
Shortshift gearlever with built-in boostbutton.
Tarox 6-piston calipers og 284mm discs. Complete with Ferodo-pads and aluminium-brackets.

.
Billede
John Sahl Hjælp til import = http://www.autohenter.dk
Billede Billede Billede Billede
Brugeravatar
John Sahl
Admin
Admin
Indlæg: 2105
Tilmeldt: 15 sep 2003, 13:17
Geografisk sted: Borup
Kontakt:

#9 Indlæg af John Sahl »

duckstar skrev:John, hiv lige videoen jeg lavede sidste gang op også, fed lyd ....!


Den er lige her: http://www.youtube.com/watch?v=6zJeXMVBkHM

.
Billede
John Sahl Hjælp til import = http://www.autohenter.dk
Billede Billede Billede Billede
K-FINN
Mester Medlem
Indlæg: 3480
Tilmeldt: 08 jul 2003, 14:19

#10 Indlæg af K-FINN »

John Sahl skrev:
Finn T Pedersen skrev:Så kan den vel også trække skindet af kakao'et... :grin:
Går ud fra det er opgraderet turbo og lidt andre ting


Der er lavet en del om, dog er det min buddy Jimmy som har æren af at have bygget lortet. Jeg har stort set bare købt den, flyttet den til min bil og lavet lidt småting om ;-)

Du får lige spec-listen på engelsk.

Custom inlet manifold with bigger throttlebody
Custom exhaust manifold
Custom intercooler
Custom 3” stainless downpipe
Custom 2.5” stainless exhaust system
Custom 3” boostpipes
Custom actuator with interchangeable springs
Wiseco forged pistons
270dg Colombo & Bariani camshaft
Head completely ported and flowed
Hörmann headgasket
Lightened flywheel
Lightened and balanced pistonrods
Complete engine balanced
Garrett GT2860R turbo
EFI standalone engine management
TPS sensor
4 in 1 Ford ignitioncoil
3 bars map sensor
60-2 wheel
Nology special ignition cables
Wideband Innovate LC-1 with a XD-1 AFR dial
420cc Bosch injectors
Recirc blowoff
Newly rebuilt gearbox.
Audi 200 Bosch highpressure fuelpump.
Helix clutch.
Shortshift gearlever with built-in boostbutton.
Tarox 6-piston calipers og 284mm discs. Complete with Ferodo-pads and aluminium-brackets.

.


Hehe ja der er puttet lidt stumper i....
Fik også min 1,5L målt, total standard motor(90hk) med efter monteret GT28R, den lavede 187hk og 229nm ved kun 0,65 bar..
Så er meget godt tilfreds, fin vinterbil til konen..
Besvar