Uno Turbo på rullefelt hos Natmekanikeren i dag
Redaktør: Moderatorer
- John Sahl
- Admin

- Indlæg: 2105
- Tilmeldt: 15 sep 2003, 13:17
- Geografisk sted: Borup
- Kontakt:
- John Sahl
- Admin

- Indlæg: 2105
- Tilmeldt: 15 sep 2003, 13:17
- Geografisk sted: Borup
- Kontakt:
- JerrilD
- Mester Medlem
- Indlæg: 1354
- Tilmeldt: 07 okt 2006, 19:42
- Geografisk sted: Fredericia C
Finn T Pedersen skrev:Så kan den vel også trække skindet af kakao'et...![]()
Går ud fra det er opgraderet turbo og lidt andre ting
Nej den kører med pasta fra www.pastalife.dk
SV1000 for fun!
OFFROAD junkie ! (WANT AN XT600 Yamaha)
OFFROAD junkie ! (WANT AN XT600 Yamaha)
- John Sahl
- Admin

- Indlæg: 2105
- Tilmeldt: 15 sep 2003, 13:17
- Geografisk sted: Borup
- Kontakt:
Finn T Pedersen skrev:Så kan den vel også trække skindet af kakao'et...![]()
Går ud fra det er opgraderet turbo og lidt andre ting
Der er lavet en del om, dog er det min buddy Jimmy som har æren af at have bygget lortet. Jeg har stort set bare købt den, flyttet den til min bil og lavet lidt småting om
Du får lige spec-listen på engelsk.
Custom inlet manifold with bigger throttlebody
Custom exhaust manifold
Custom intercooler
Custom 3” stainless downpipe
Custom 2.5” stainless exhaust system
Custom 3” boostpipes
Custom actuator with interchangeable springs
Wiseco forged pistons
270dg Colombo & Bariani camshaft
Head completely ported and flowed
Hörmann headgasket
Lightened flywheel
Lightened and balanced pistonrods
Complete engine balanced
Garrett GT2860R turbo
EFI standalone engine management
TPS sensor
4 in 1 Ford ignitioncoil
3 bars map sensor
60-2 wheel
Nology special ignition cables
Wideband Innovate LC-1 with a XD-1 AFR dial
420cc Bosch injectors
Recirc blowoff
Newly rebuilt gearbox.
Audi 200 Bosch highpressure fuelpump.
Helix clutch.
Shortshift gearlever with built-in boostbutton.
Tarox 6-piston calipers og 284mm discs. Complete with Ferodo-pads and aluminium-brackets.
.
- John Sahl
- Admin

- Indlæg: 2105
- Tilmeldt: 15 sep 2003, 13:17
- Geografisk sted: Borup
- Kontakt:
duckstar skrev:John, hiv lige videoen jeg lavede sidste gang op også, fed lyd ....!
Den er lige her: http://www.youtube.com/watch?v=6zJeXMVBkHM
.
-
K-FINN
- Mester Medlem
- Indlæg: 3480
- Tilmeldt: 08 jul 2003, 14:19
John Sahl skrev:Finn T Pedersen skrev:Så kan den vel også trække skindet af kakao'et...![]()
Går ud fra det er opgraderet turbo og lidt andre ting
Der er lavet en del om, dog er det min buddy Jimmy som har æren af at have bygget lortet. Jeg har stort set bare købt den, flyttet den til min bil og lavet lidt småting om
Du får lige spec-listen på engelsk.
Custom inlet manifold with bigger throttlebody
Custom exhaust manifold
Custom intercooler
Custom 3” stainless downpipe
Custom 2.5” stainless exhaust system
Custom 3” boostpipes
Custom actuator with interchangeable springs
Wiseco forged pistons
270dg Colombo & Bariani camshaft
Head completely ported and flowed
Hörmann headgasket
Lightened flywheel
Lightened and balanced pistonrods
Complete engine balanced
Garrett GT2860R turbo
EFI standalone engine management
TPS sensor
4 in 1 Ford ignitioncoil
3 bars map sensor
60-2 wheel
Nology special ignition cables
Wideband Innovate LC-1 with a XD-1 AFR dial
420cc Bosch injectors
Recirc blowoff
Newly rebuilt gearbox.
Audi 200 Bosch highpressure fuelpump.
Helix clutch.
Shortshift gearlever with built-in boostbutton.
Tarox 6-piston calipers og 284mm discs. Complete with Ferodo-pads and aluminium-brackets.
.
Hehe ja der er puttet lidt stumper i....
Fik også min 1,5L målt, total standard motor(90hk) med efter monteret GT28R, den lavede 187hk og 229nm ved kun 0,65 bar..
Så er meget godt tilfreds, fin vinterbil til konen..
