John Sahl skrev:
HenrikGM skrev:
Hvordan pokker får de overhovedet lov til at afholde det??
Hvordan har du tænkt dig at arrangørerne i ren praksis skal afspærre fulde rally-strækninger?
(Det må ind i mellem regnes for "natures selection" hvem der overlever og hvem der forsvinder her på jorden.)
.
Det er jeg egentligt meget enig med dig i; men hvis vi lige træder et par meter tilage og betragter situationen, så er det skærende kontrast at man kan køre en rallyprøve med +150km/t på løst underlag, uden myndighederne kræver nogen form for afspærring ud til publikum; kontra dragracing situationen i samme land, hvor forholdene er en hel del anderledes.
Så hvordan kan det ene lade sig gøre uden afskærmning, og det andet kræver massive sikkerhedsforanstaltninger...?
Flere af de rallyprøver vist i klippet, og også set i DK er i bund og grund ikke så forskellige fra det race der bliver kørt i industrikvarterer om natten. Den ene ting er bare myndighedsaccepteret, det er den anden ikke...Jeg kan godt undre mig indimellem...
Well, hvis der bliver trafik på emnet bliver det nemt offtopic, så må vi dele den hvis det kommer dertil.
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!