Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 04 dec 2024, 21:08

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 32 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4  Næste
Forfatter besked
 Titel:
Senior Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: 4600 Barbados
Det er nok der jeg går fejl, jeg fatter slet ikke de der englændere og deres såkaldte humor.
Synes ingen af dem er sjove og topgear er heller ikke engang seriøst.

Og deres såkaldte tests hvor de sammenligner eksempelvis en lotus med en apache helikopter. Og om han kan gemme sig for en tank i en land rover.
Synes det er til grin

Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Fysisk: Ølstykke /Mentalt: langt væk
tyson2 skrev:
Det er nok der jeg går fejl, jeg fatter slet ikke de der englændere og deres såkaldte humor.
Synes ingen af dem er sjove og topgear er heller ikke engang seriøst.

Og deres såkaldte tests hvor de sammenligner eksempelvis en lotus med en apache helikopter. Og om han kan gemme sig for en tank i en land rover.
Synes det er til grin

Hvor gammel er du egenligt... 90 eller hvad, du er det første menneske på jorden.. nej i universet, jeg har hørt det fra, er du relateret til Svend Auken..Ahhhhh jeg er rystet i min grundvold! den mand skal aflives! han er jo syyyg, Dolph frem med køllen.. vi har en her der hellere vil se en test imellem en Swift og en Punto, end højhastigheds tests med superbiler, hvad fanden sker der herinde på dette forum - hvem har lukket ham IND!?

Billede

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

grydesvamp skrev:
er jeg den eneste der IKKE syntes om ham kalvdaskeren af en vært på det program der ? ved ikke lige hvad der er ved ham men værterne fra top gear gør derres job 100x bedre!

100% enig

Tiff er for det program hvad Claus Boring var for F1

At Tiff vist nok engang har været F1 køre fatter jeg ikke.. den mand kan bare ikke køre bil :!:

@tyson2
Du bevæger dig på meget tynd is :evil:

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Rønnede/Holbæk
Dolph svinger køllen og rammer gerne tiff nidell MEN det er kun fordi han er tør og høre på men hans kører evner skal man ikke grine af for de fejler intet!!.... problemet med 5-Gear er at de ALTID vil stå i skyggen af Top-Gear fordi de har et MEGET større budget og rammer flere med et bredere program dette gør ikke 5-gear kørerne dårligere men de ser ikke så hardcore ud når de ikke har en masse special effekts som back-up...

Og er man handicappet sprogmæssigt så man ikke forstå engelsk humor så skal man ikke sige progammet er dårligt da det kun er ens egne sprogkunskaber der er det....

Where excess pressure is involved in a system - inadvertent opening of elements under stress can lead to parts flying around...

www.RavenZ.dk

Titel:
Senior Medlem
Brugeravatar

Jeg forstår fint engelsk. Og superbiler der blir testet er der heller ik noget galt med. men om en elise tar en omgang på en lokal bane i england hurtigere end en helikopter siger mig bare intet.
Okay ham tiff er tør, men det er topgear værterne sgu osse. Og så spørger du om jeg er 90. tror nærmere grunden til at jeg ikke finder ham clarkson sjov er fordi jeg er for ung. han har sgu da humor som min farfar

Og du skal simpelthen ik sammenligne mig med auken. han repræsenterer alt hvad der er galt på denne jord.

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Hrmmm hvad med en trehjulet knallert test...
Hvis du ikke syntes at Topgear værterne er sjove så tror jeg sku at det er dig tyson2 der er tørret ud i hovedet, hvor mange af afsnit af topgear har du egentligt set, deres USA tur var den kedelig? hvad med deres traktor test? og da de testede en Hilux for holdbarhed, det program er noget af det mest geniale der er lavet, hvilket deres seertal også viser, bilprogram eller ej.
Trist at du ikke kan nyde det..

Billede

Titel:
Senior Medlem
Brugeravatar

Hallo rolig nu. du får det til at lyde som om det er en forbrydelse mod menneskeheden og at jeg er et sølle menneske der trænger til hjælp fordi jeg ikke er forelsket i et par engelske tv-værter. Jeg ser da programmet, og nyder det. Synes bare ikke så godt om Ham der havenissen. eller hans sidekick. Men der da mange gode ting i programmet, det er der da.
Min mening er bare at det ikke er så overlegent iforhold til 5th gear som i alle prøver og gøre det til.

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Jeg er bare en lille smule rystet, jeg er aldrig før stødt på et menneske der ikke syntes at topgear værterne er sjove, men det måtte vel komme før eller siden, desuden tror jeg ikke at det er meningen at Topgear skal være seriøst men underholdende, hvilket jeg syntes de gør til UG.Billede

Billede

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Tylstrup Nordjyland
topgear er og bliver genialt ung som gammel jeg er 21 og er absolut tilhænger af det, simpsons effekten !

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Tinasmartin skrev:
Dolph svinger køllen og rammer gerne tiff nidell MEN det er kun fordi han er tør og høre på men hans kører evner skal man ikke grine af for de fejler intet!!.... problemet med 5-Gear er at de ALTID vil stå i skyggen af Top-Gear fordi de har et MEGET større budget og rammer flere med et bredere program dette gør ikke 5-gear kørerne dårligere men de ser ikke så hardcore ud når de ikke har en masse special effekts som back-up...

Er det de køreevner hvor han ødelægger den ene bil efter den anden, oftest fordi han ikke kan finde udaf at skifte gear.

Har du set det afsnit hvor han bliver inviteret ned til Ferrari for at testkøre Enzo'en? der hvor han jo lige mener at han er et supertalent og derfor skal han da køre uden traction control, hvilket også lykkes for ham efter han har pillet ved stortset alle knapper der er på rattet i sit forsøg på at slå traction control'en fra (han kunne jo bare starte med den hvor der stod traction control)

Og efter det er lykkeds for ham at slå elektroniken fra ligner det ikke ligefrem et supertalent der køre bilen, men nærmere bilen der køre med en person der ikke burde sætte sig i en bil der havde mere performance og effekt end en Ford KA og kun til nøds en Street KA men så skal det være på en lukket bane

Tiff :ha:

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 32 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4  Næste

Alle tider er UTC + 1 time