efterz skrev:
Ravnen, jeg er enig i mange af dine synspunkter, og har også kun originale varer på min SEAT, dvs. Garrett, Tial, ATP osv. Alle produkter som er originale, god kvalitet, udviklet i vesten og med stadig vestlig kvalitetskontrol, på trods af at de sikkert bliver produceret i Kina. Nok om det.
Det jeg ikke kan forstå er, at du vælger at kalde det "MegaSquirt sekten". Ja, MegaSquirt er et prisbilligt alternativ, med en kvalitet der matcher de fleste styringer. Der kan det samme som de fleste dyere styringer. Men jeg tror ikke der findes mange megasquirt bokse her i DK der er loddet sammen i Kina. MegaSquirt har intet med kopi-varer eller efterligninger at gøre. Synes hellere du skulle kalde det "XS-Power sekten" eller "Kina Knald sekten" hvis det skal være korrekt.
Grunden til at jeg kom med det med "Megasquirt sekten" var ikke at jeg sætter spørgsmål ved kvaliteten/ydelsen og eventuelle kopi relationer af Megasquirt for det gør jeg ikke, men jeg er af den opfattelse at flere personer som bruger MS, typisk forherliger kopivarer uden skelen til de længerevarende konsekvenser ved dette, dog velvidende om at der er Megasquirt folk der selvfølgelig har en anden holdning og dem beklager jeg overfor..