Finn T Pedersen skrev:
Jamen lad os da alle tage hinanden i hånden, og gå ud og red verden.
Om hvem der kopierede hvem først mener jeg i høj grad har med denn diskution at gøre, da går du mange år tilbage, der kopierede japanere på livet løs.Nu bliver de selv kopieret, altså tingene skifter lidt rundt...
Div. bilmærker kopiere hinanden, tøj,sko,tasker, ja you name it, nu er det så kina i stor stil.
Jeg vil også gerne leve i den perfekte verden, men det tror jeg aldrig jeg kommer til, og i mellemtiden køber jeg de vare jeg syntes er billig..
Nu er jeg så også i tvivl om om div turbo'er er det man kalder en kopi, klart hvis der er garret skilt på, men de noname turbo'er, er vel ikke mere kopi vare end når thansen sælger en uorginal forskærm, og det er altså ikke ulovligt.
Jeg mener ikke at jeg har givet udtryk for at vi skal redde verden, det jeg spørger om er; hvem skal betale for udviklingen af de stumper du så gerne vil have, når du ikke selv vil?
Og skal vi stadig hade tyskere fordi Hitler var et dumt svin?
Jeg forholder mig til om varen er en kopivare på bekostning af leverandøren, er den det, så har jeg et problem og det har du så åbenbart ikke, det var bare det jeg skulle have bekræftet..