Pandekage og effekt træf?
Redaktør: Moderatorer
-
Jack
- Mester Medlem
- Geografisk sted: Midtfyn
- Kontakt:
Pandekage og effekt træf?
Hey, hvornår er det nu vi skal have vores årlige møde med pandekage-patruljen? Ja og så se biler blive rullet ved natmekanikren!? Nogen der kan huske hvornår det plejer og være!?
Mvh JF
Mvh JF
/Jack
Nissan 200sx S14a
Nissan 200sx S14a
-
Havneren
- Mester Medlem
- grydesvamp
- Mester Medlem
- Geografisk sted: Tylstrup Nordjyland
- Saab-Daniel
- Mester Medlem
- Geografisk sted: Orlando, Flo-Rida
- Kontakt:
-
Jack
- Mester Medlem
- Kontakt:
- grydesvamp
- Mester Medlem
- Geografisk sted: Tylstrup Nordjyland
-
natmekanikeren
- Medlem
Det er så ikke officielt endnu,men datoen vil i givet fald blive lørdag
29 september,det skulle have været den 22,men lige den dag har min datter besluttet at hun skal giftes,og det skal jeg jo nok deltage i
Pandekagebageren er bestilt
Desværre kan der i år blive en del problemer,da markerne omkring mit værksted er ved at blive byggemodnet til ca. 60 paracelhusgrunde
Alt omkring mig er et stort plørehul,i næste uge bliver hele vejen forbi mig gravet op for at få lagt fjernvarmerør ned,så desværre går der lige en uge eller 2 før jeg beslutter om det kan lade sig gøre
Mvh Otto
29 september,det skulle have været den 22,men lige den dag har min datter besluttet at hun skal giftes,og det skal jeg jo nok deltage i
Desværre kan der i år blive en del problemer,da markerne omkring mit værksted er ved at blive byggemodnet til ca. 60 paracelhusgrunde
Alt omkring mig er et stort plørehul,i næste uge bliver hele vejen forbi mig gravet op for at få lagt fjernvarmerør ned,så desværre går der lige en uge eller 2 før jeg beslutter om det kan lade sig gøre
Mvh Otto
-
Jack
- Mester Medlem
- Kontakt:
natmekanikeren skrev:Det er så ikke officielt endnu,men datoen vil i givet fald blive lørdag
Mvh Otto
Oki cool, vi krydser fingre så
/Jack
Nissan 200sx S14a
Nissan 200sx S14a