tyson2 skrev:hi-ace går hele tiden istykker eller hva siger i. det er sgu da helt galt. de kører sgu da hele tiden. hvorfor faen tror i de ryger til afrika? okay der er måske ikke kæmpe plads, og de kører måske også fast, men ville vælge sådan en fremfor en ford anyday
Jeg er ked af at punktere dine lyserøde drømme men bare lige så du ved hvorfor grunden at nogle mærker af biler busser lastvogne primært ryger til afrika så er det pga. de er lette at få reservedele til og ikke at de kan holde bedre, negere i et U-land kender ikke til kvalitet men til kvantitet det sikrer dem at der er nok reservedele i omløb, det ved jeg for et faktum for jeg har selv handlet med nogle af dem!
Et andet faktum er at jeg har kørt rundt i de fleste varevogne der findes og har været og skruet på dem også, og jeg må desværre skuffe dig endnu engang, Ford Transit er den man skruer mindst på, andet skulle da også være underligt, bilen har eksisteret siden '53 og kører nu på 7 version, og har vundet "Van of the year" op til flere gange, i dag kan den fås med for-/bag-/ og firhjulstræk samt i tre milioner forskellige varianter (ja du læste rigtigt!), så kom du bare igen med din Hiace, og hvad fanden gik der galt med den sidste, den ligner jo lort!