Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 12 dec 2024, 03:31

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 41 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5  Næste
Forfatter besked
 Titel:
Senior Medlem

Geografisk sted: Østsjælland
Jeg kan ikke lige se hvad en transit har som en transporter ikke har, altså udover evnen til at ryge og holde i vejen :gnaek:

hvis jeg må forslå noget helt andet hvad med en gammel MB med lad, så ved man at alle penge er spildt :mrgreen:

Kawasaki ZZ-R 1100 :o)

Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+

Titel:
Senior Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: 4600 Barbados
jeg tror det er svært at finde noget bare lidt ordentligt til 25kilo. næ, brug lidt mere og køb en hi-ace fra sidst i 90erne. de kan ikke gå istykker.

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Fysisk: Ølstykke /Mentalt: langt væk
tyson2 skrev:
jeg tror det er svært at finde noget bare lidt ordentligt til 25kilo. næ, brug lidt mere og køb en hi-ace fra sidst i 90erne. de kan ikke gå istykker.

Lad mig ikke begynde! desuden er de alle kørt til Afrika..

Foriøvrigt er der ikke mere plads i en Hiace end der er i en Gammel Granada fra '77, og det var en kassevogn C.Sørensen skulle bruge, så kom igen.

Billede

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Rønnede/Holbæk
RSV skrev:
Jeg kan ikke lige se hvad en transit har som en transporter ikke har

Et indstrumentbord hvor man ikke har været nød til at save et hak ind over kombiet så man kan se hvad man burde have kørt... et fallit passagersæde hvor en feltmadras er ren luxus... et MEGA underskud i motorkræft (hvertfald på ikke turbo modellerne)...

RSV skrev:
ryge og holde i vejen

Forkert opserveret grunden til at den ryger er fordi den er skruet i pumpen eller chippet (hvis så ny) og den holder ikke ivejen (det kan se sådan ud for et utrænet øje) men i virkeligheden trækker den transporteren bagved påvej til nærmeste værksted...

tyson2 skrev:
Brug lidt mere og køb en hi-ace fra sidst i 90erne. de kan ikke gå istykker.

ALT hvad der står toyota ridset i går istykker og hvis den ikke er nået at gå i stykker så er det fordi den simpelthen er kørt fast i en bananskrald på en 0,1% stigning på vej væk fra reperation

Where excess pressure is involved in a system - inadvertent opening of elements under stress can lead to parts flying around...

www.RavenZ.dk

Titel:
Senior Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Randers
det bliver sku en transit ja det gør sku så
jeg har været 3,5 ved toyota så næ det holder bare ikke .
3 år på et værksted hvor vi lavet mercedes morgen middag aften nat
men man kan ikke få noget ordeligt kasse vogn der for 25kilo

NISSAN PATROL 3.3 TD

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Rønnede/Holbæk
Godt valg... Det bliver du glad for... Billede

Where excess pressure is involved in a system - inadvertent opening of elements under stress can lead to parts flying around...

www.RavenZ.dk

Titel:
Senior Medlem

Geografisk sted: Østsjælland
Martin skal det tolkes således at du hellere vil have en Ford frem for en vw? eller har jeg misforstået det hele :grin:

Kawasaki ZZ-R 1100 :o)

Senest rettet af RSV 17 aug 2007, 20:58, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Mester Medlem

Ravnen skrev:
Havneren skrev:
Ravnen skrev:
Transit, det er sku da logisk!
Hvis du vil skrue på din bil mere end dit hus så skal du bare købe Transporter, du kan starte med at skifte bundstykke på tændingslåsen, sådan bare for at kunne starte bilen den første dag, og så skal du holde dig fra den 5 cyl hvis du ikke vil lave forkamre i utide og når du er igang så ka du lige skifte pakdåse på krumptappen, husk at den skal spændes med vold moment ellers knækker du noten og så skal du osse lave ventiler.
Hvis du IKKE vil have plads til byggematerialer så skal du osse bare vælge Transporter.
Held og lykke!

(er på min 3 Transit har sammenlagt kørt 300000, og har pt. skiftet bremser een gang, et forhjulsleje een gang og en rudeliste til 75 kr, INGEN af de tre har nogensinde bare en gang ikke startet en morgen)

HAHA!!! Nogen har prøvet at spænde et krumtapshjul på en transporter... Hvordan gik det?

Jeg havde købt en transporter. En transit er bare ærgerlig... (En gammel udtjent transporter er godt nok også halv ærgerlig! (Kig efter knækkede fjedre bag under (De har tilbøjligheder til at knække)))

Havde en kammerat der mente at jeg absolut SKULLE skifte hans tandrem imens jeg havde influenza, det gik sku ikke godt, kunne ikke lige gennemskue det at VW foreskrev at det skide hjul skulle spændes med noget der ligner 5000Nm, så det kostede 5 ventiler + det løse Billede

Jeg har stået og hoppet oven på en 3 meter lang nøgle (I den ende hoppede jeg mend den sad fast på bolten i den anden ende - Det siger sig selv) og jeg hørte aldrig det forbandede "klik"! Der skal overnaturlige kræfter til at spænde det hjul!!! Det eller the force! The force er jo ikke en overnaturlig kraft - Der omgiver os alle. Flyder mellem træerne ind gennem dig og mig... Ikke noget overnaturligt i det!

http://www.youtube.com/watch?v=Dn0FPQRcoiM

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sweden
Selv om jeg er toyota mand, så vil jeg nok give Martin ret. På visse punkter...

Tinasmartin skrev:
Et indstrumentbord hvor man ikke har været nød til at save et hak ind over kombiet så man kan se hvad man burde have kørt... et fallit passagersæde hvor en feltmadras er ren luxus... et MEGA underskud i motorkræft (hvertfald på ikke turbo modellerne)...

Yep

Tinasmartin skrev:
Forkert opserveret grunden til at den ryger er fordi den er skruet i pumpen eller chippet (hvis så ny) og den holder ikke ivejen (det kan se sådan ud for et utrænet øje) men i virkeligheden trækker den transporteren bagved påvej til nærmeste værksted...

Yep

Tinasmartin skrev:
ALT hvad der står toyota ridset i går istykker og hvis den ikke er nået at gå i stykker så er det fordi den simpelthen er kørt fast i en bananskrald på en 0,1% stigning på vej væk fra reperation

Hehe, nej de køre faktisk hele tiden de Hi Ace. Men de er sløve, og har som Darth skrev, mindre plads end en gammel granada...

Jeg ville også hælde til en transit...

Magnusssen

"God made Heaven and Earth, and the rest was made in China."

Titel:
Senior Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: 4600 Barbados
hi-ace går hele tiden istykker eller hva siger i. det er sgu da helt galt. de kører sgu da hele tiden. hvorfor faen tror i de ryger til afrika? okay der er måske ikke kæmpe plads, og de kører måske også fast, men ville vælge sådan en fremfor en ford anyday

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 41 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5  Næste

Alle tider er UTC + 1 time