Wildert skrev:
Ja du er kommet så langt ud at det er et problem. Jeg kan ikke se andet end at slibe lidt i stemplerne.
Men som Henrik nævner så sørg for at få fjernet alle ridser og revner - også der hvor stemplet IKKE kører mod cylinderen. Allerbedst hvis du polerer op.
Så minimerer du risikoen for problemer med kærvvirkning osv.
Du er jo gået ret langt op i diameter, og bruger så en langslaget krumtap i en af de lave blokke - det er lidt bøvlet.
En 2.0-blok (evt. bare den lave 9A/ACE/6A) ville nok have været smartere da den er født med 82,5 mm. boring. Men alt det ved du sikkert allerede.
Ellers har jeg en ACE-blok hvis det har interesse
.
Hej Brian
Jeg har snakket med Jesper fra vores cylinderservice, han siger at det er ligemeget, jeg kan bare slibe af, det gør ingen forskel..
SÅ de bliver bare slebet til. Han sagde endda at jeg ikke behøvede at slibe i den anden side for at få ligevægt, det var ligemeget.. SÅ jeg sliber dem ned..
Hehe og ja jeg ved godt de andre blokke ville være nemmere at bruge, men den blok her har side fordele.. den er ikke så høj, den vejer mindre, og der står 1.8 på den
derfor har jeg valgt at bore op istedet for at bare tage en 2.0blok, fordi sådan en havde jeg skam på lager