klyfax skrev:
Wildert, det er dog vildt som du kan terske lang halm på de samme sætningere...
Jeg forklarer bare hvor jeg gør som jeg gør... at jeg gør det flere gange skyldes at der jo fortsat er nogle der stiller et spørgsmål, eller kommer med en bemærkning som jeg opfatter som at mit budskab ikke er kommet igennem. Så har jeg vel ikke forklaret mig godt nok, og må prøve igen...
Hvis folk er uenige og ikke gider diskutere med mig så kan de sådan set bare sige det lige ud, så er den ikke længere. Men foreløbigt er der langt mellem dem i denne tråd der lige ud står ved at de er uenige - der forsøges derimod at modargumentere osv. - ja så kører diskussionen altså. Det er sådan det virker. Jeg har ikke noget problem med debatten, men det lader til at du har, og det er fint nok, men så lad være med at kaste dig ind i den...
@John:
Jow tak - jeg ved jo sådan set at jeg ikke er ene om det, for det har jo, som du også så udmærket ved, været debatteret på andre fora med en lidt anden fordeling af for og imod.
Men det er da rart at du ved stå ved den holdning der tilsyneladende er den upopulære herinde
.