Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 04 dec 2024, 21:31

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

Geografisk sted: østjylland
hej alle.

har brugt lidt af dagen på at prøve at finde et tændingsmodul til wasted spark, altså bosch 0 227 100 200/204. har opgivet alt om at finde det brugt ved huggeren, det er ikk sådan lige til, gidder hvertfald ikk bruge tid og energi på det.

kan godt finde det et par steder på nettet, men ikk rigtig i dk syntes jeg ikk, dem jeg kan finde i dk er hos opel/fiat og peougeot (dem jeg lige har ringet til) og de er ret peberede med deres priser på de moduler (1000 til 1600 kr) :shock:

kunne godt lige tænke mig at høre hvor i har købt/skaffet jeres moduler og til hva pris da det lige som er den der spiller lidt ind. :)

Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Tylstrup Nordjyland
huggeren 50kr gav jeg og det er hvad de ligger i alt efter hvilket tøj du stiller op i hvor mange øl du har med osv.. :gnaek:

Titel:
Senior Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Skævinge,nordsjælland
Det her modul er hella´s 0227 100 200 - til en lidt anden pris : http://www.refako.dk/product_info.php?c ... 0021218142

Alt under 800Nm burde være 2 takt

Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Tylstrup Nordjyland
audi 80 1,8 turbo skrev:
hej alle.

har opgivet alt om at finde det brugt ved huggeren, det er ikk sådan lige til, gidder hvertfald ikk bruge tid og energi på det.

hva pris da det lige som er den der spiller lidt ind. :)

´hvis du har for mange penge kan jeg da godt hente et hos huggeren og sælge dig det for 300kr pp men hvorfor ikke selv hente det når det nu sidder på så mange biler ? hvi det går helt i vasken kan du evt bruge 2 enkelte elementer i stedet for et dobbelt husker ikke nummeret men der er der sikkert andre herinde der gør..

Medlem

grydesvamp skrev:
audi 80 1,8 turbo skrev:
hej alle.

har opgivet alt om at finde det brugt ved huggeren, det er ikk sådan lige til, gidder hvertfald ikk bruge tid og energi på det.

hva pris da det lige som er den der spiller lidt ind. :)

´hvis du har for mange penge kan jeg da godt hente et hos huggeren og sælge dig det for 300kr pp men hvorfor ikke selv hente det når det nu sidder på så mange biler ? hvi det går helt i vasken kan du evt bruge 2 enkelte elementer i stedet for et dobbelt husker ikke nummeret men der er der sikkert andre herinde der gør..

Prøv at læse det morten skriver til mig i tråden i fra igår i (køb og salg alm reservedele) har undersøgt sagen lidt mere idag, to 137/139 moduler KAN hvis jeg er heldig måske bruges men det er ikk sikkert, risikerer at brænde modul eller spoler af da jeg ikk kan styrer ladetiden på spolerne med et 137/139 modul sådan som jeg har forstået det, er ikk ekspert i strøm ting og har ikk alt for mange penge men gidder heller at lave det hvis det aligevel ikk duer, så ofrer jeg hellere de penge det koster at skaffe et 200 modul, kører i min bil til hverdag og gidder ikk at holde på lars tyndskids marker og glo med et brændt modul eller spole. men hvis jeg vidste at rigtig mange brugt to 137/139 moduler og slap nemt og smertefrit om ved det så var jeg da villig til at tage chancen.

et 0 227 100 200 modul er noget sværer at finde ude ved huggeren end et 0 227 100 137/139 modul. har ringet lidt rundt idag og de aner ikk hvad jeg snakker om, så endten skal man vide precis bilmærke/ årgange for at finde det modul, eller også er det som at lede efter en nål i en høstak tror jeg, gidder heller ikk rende rundt ude ved en hugger en halv dag for at finde sådan et modul, så tager jeg hellere et par overtimer og køber et nyt.

mvh tommy

Titel:
Mester Medlem

Geografisk sted: Nær Roskilde
Krydsref-liste for 2-kanals dumb-dwell-modul:
http://www.hueco.de/AECatalog/index.php ... =3&lang=uk

Jeg har sådan en drønnert liggende - 300-et-eller-andet med gode procenter hos FTZ.

Billede
Golf GTi 16V til rally

Titel:
Medlem

zky skrev:
Det her modul er hella´s 0227 100 200 - til en lidt anden pris : http://www.refako.dk/product_info.php?c ... 0021218142

Takker, arbejder ikk ret langt derfra. prøver at kontakte dem imorgen og hører hvad de siger
mvh tommy

Titel:
Medlem

Wildert skrev:
Krydsref-liste for 2-kanals dumb-dwell-modul:
http://www.hueco.de/AECatalog/index.php ... =3&lang=uk

Jeg har sådan en drønnert liggende - 300-et-eller-andet med gode procenter hos FTZ.

Yes, nu begynder det at ligne noget, vi få 30% på varer igennem firmaet ved ftz
sov godt for nu dabber jeg i seng :)
mvh Tommy

Titel:
Mester Medlem

Tag ud til en hugger og kig i et saab motorrum, fra midt af 80'erne til 93, saab 99, 90 og 900.

Min kører med et modul der ligner det der på en prik.

Titel:
Medlem

Runesm skrev:
Tag ud til en hugger og kig i et saab motorrum, fra midt af 80'erne til 93, saab 99, 90 og 900.

Min kører med et modul der ligner det der på en prik.

Ellers tak for hjælpen.
har købt et helt nyt, lige knap 400 kr kom jeg af med for et sprit nyt igennem firmaet (med firmaets rabat) ved ftz

mvh tommy

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time