Knasten bestemmer arbejdsområdet for motoren.
Og det er kun en søgning på nettet der kan afsløre om det er den rette knast for dig.
Når du så har valgt knasten så er der topstykke, og bunden af motoren tilbage, de skal begge kunne understøtte knastens arbejdsområde.
Så er der udstødning, og indsug tilbage.
Og de skal sjovt nok også spille sammen med knasten.
Og til sidst har vi gearkassen- gearing, som også skal tilpasses knastens arbejdsområde.
Motorstyringen er lige glad med hvilken motor den sidder på.
Så det er kun et spørgsmål om penge.
I den billige ende kan jeg kun anbefale Megasquirt.
Den dyre ende har jeg ikke meget erfaring med.
Men her er et link til spjældhuse, og forslag til diminsionering.
http://www.jenvey.co.uk/
MVH
Morten
_________________
Gammel VOLVO med turbo Megasquirt and spark ekstra. flytter de små 2 ton bil rigtigt fornuftigt
Nu med Ny motor.
http://www.powerforum.dk/viewtopic.php?t=11806
http://www.volvo200klub.dk/index.html